ارتباط با ما در

نقوی‌حسینی در گفت‌وگو با جامعه ایرانی مطرح کرد؛

با کسی تعارف نداریم/ جواب اقدامات تروریستی را می‌دهیم

نقوی حسینی نماینده مجلس معتقد است که امریکا و صهیونیست حامی اقدامات تروریستی در کشور هستند و اقدامات تخریبگرایانه آن‌ها بی پاسخ نمی‌ماند.

منتشر شده

اقدامات تروریستی

به گزارش جامعه ایرانی، طی چند ماه گذشته شاهد افزایش اقدامات تروریستی گروهک‌های ضدانقلاب در برخی از مناطق کشور به ویژه مناطق مرزی بودیم. عصر روز سه‌شنبه ۱۸ تیر یک حادثه تروریستی توسط عوامل گروهک‌های تروریستی در پیرانشهر رخ داد که طی این درگیری سه نفر از نیروهای سپاه به شهادت رسیدند. از این‌رو سپاه پاسداران در پاسخ به این حرکت تنها یک روز پس از آن، مقرهای فعال و محل استقرار و آموزش گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب را در اقلیم کردستان عراق مورد هدف قرار داد.

حال سوالات اصلی این است که چرا طی ماه‌های اخیر فعالیت این گروهک‌ها افزایش یافته است؟ آیا دشمنان ایران فقط در پی افزایش تحریم‌های اقتصادی هستند یا اینکه هدفشان از حمایت این گروهک‌ها برای براندازی نظام و جداکردن مناطقی از کشور است؟

سیدحسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به جامعه ایرانی گفت: امنیت ما همیشه مورد هدف دشمنان است و برای برهم زدن این امنیت توطئه‌های مختلفی را پی ریزی می‌کنند.

وی افزود: از زحمات همه سربازان گمنامی که شبانه‌روز تلاش می‌کنند و جان خود را به خطر می‌اندازند تشکر می‌کنم و جا دارد یادی کنیم از عزیزانی که در راه برقراری امنیت کشور به درجه شهادت نائل آمدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح  کرد: ما شبانه‌روز در حال کشف توطئه‌های تروریستی در داخل، خارج و به ویژه در مرزهای کشور هستیم. توطئه‌هایی که در مرزهای کشور رخ می‌دهد یقیناً با هماهنگی و همکاری افراد و گروهک‌های خارج از کشور بوده و هدف همه آن‌ها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. اطلاعاتی در دست است که نشان می‌دهد برهم‌زنندگان نظم در داخل توسط دشمنان نظام  تجهیز و آموزش داده می‌شوند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه منشا اقدامات تروریستی، داخلی نیست، افزود: اقدامات تروریستی که گاهاً توسط تروریست‌ها رخ می‌دهد نشان‌دهنده این است که دشمنان ما فقط به دنبال تحریم اقتصادی نبوده و توطئه‌های ضدامنیتی را هم دنبال می‌کنند، زیرا هدف آن‌ها سرنگونی نظام است و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

نقوی‌حسینی اظهار کرد: آمریکا و سازمان منافقین، حامی این گروهک‌ها بوده و صهیونیست‌ها نیز از آن‌ها حمایت ویژه‌ای می‌کنند. از طرفی، پاسخ نظامی ایران به رفتارهای تروریستی این گروهک‌ها قابل ملاحظه بوده و آن‌ها باید بدانند که هرگاه به دنبال ضربه به نظام ما باشند با جواب دندان‌شکنی روبرو خواهند شد.

وی در پایان با اشاره به صحبت‌های وزیر دفاع گفت: ایشان در جلسه‌ای اعلام کردند که ما فوری پاسخ اقدام تروریست‌ها را در شمال غرب کشور دادیم زیرا در این رابطه با کسی تعارف نداریم و قاطعانه باند مهاجم را منهدم کردیم.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.