ارتباط با ما در

تشویق به مترو سواری با ارائه اینترنت ۴G

شهردار لندن به اهالی این شهر وعده داده که به زودی تمامی خطوط مترو و کلیه ایستگاهها به اینترنت ۴G مجهز می شوند. این موضوع می تواند تعداد بیشتری از شهروندان را به استفاده از مترو تشویق کند.

منتشر شده

بر اساس برنامه ریزی شهرداری لندن روند توسعه خطوط مترو شهری به اینترنت ۴G از ماه مارس ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد و برنامه ثانویه این است که کل شبکه مترو لندن تا اواسط دهه آینده به این سرویس متصل شود. افزون بر ۴G این سیستم اجازه می دهد که مسافران درون شهری با استفاده از ۲G و ۳G به برقراری ارتباط اینترنتی بپردازند.

صادق خان شهردار لندن وعده داده که این شبکه در آینده می تواند به ۵G توسعه پیدا کند. البته نصب تجهیزات مورد نیاز برای ارائه سیگنال اینترنتی به تلفن همراه یک چالش بزرگ است چرا که سازمان حمل و نقل مترویی لندن تخمین می زند که بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر (یا ۱،۲۰۰ مایل) کابل کشی باید به عنوان بخشی از پروژه نصب شود. اما تمام این روند باید خارج از ساعات عملیاتی نصب شود تا از وقفه سرویس جلوگیری شود.

البته لندن اولین شهری نیست که از شبکه اینترنت در مترو زیرزمینی استفاده می کند. برای مثال، مسافران در سیستم های مترو مسکو و توکیو نیز می توانند از این سیستم استفاده کنند. با توجه به علاقه زیاد شهروندان به استفاده از اینترنت می توان حدس زد این سیستم بتواند برای اهالی لندن با شادی و استقبال بسزایی همراه شود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.