ارتباط با ما در

واکنش فرمانده سپاه به توان دفاعی ایران برای مقابله با جنگ نظامی

فرمانده کل سپاه با اشاره به فرسوده شدن توان دشمن و ناتوانی در جایگزین سازی و تاکید بر ظرفیت های ایران اسلامی برای جایگزین کردن قوای جدید، گفت: امروز بحمدالله ما قدرت جایگزینی متنوعی داریم و همواره تازه می شویم.

منتشر شده

جنگ نظامی با آمریکا

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، با اشاره به توانمندی های نیروی زمینی سپاه در عرصه اقتدار بخشی و صیانت از امنیت و آرامش مردم و توان نظامی برای مقابله با جنگ نظامی، اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه یک نیروی راهبردی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است که در تمام ابعاد ارتقا یافته و رشد و پیشرفت داشته است‌.

وی افزود: طراحی نیروی زمینی سپاه برای تکمیل نقشه قدرت واقعی است و این نیرو در همه ابعاد پیشرفت های خوبی داشته است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر نقش خلاقیت در برتری میدانی، اظهار کرد: امروز نیروی زمینی سپاه درعرصه بکارگیری خلاقیت و اندیشه از نیروهای زمینی برتر در دنیا است، در همه ابعاد به سمت حرفه ای شدن پیش می رود و این نیرو تجربیات فراوانی را در دوران دفاع مقدس بدست آورده است.

فرمانده کل سپاه با تبیین ابعاد قدرت در نیروی زمینی سپاه، اضافه کرد: «به فضل الهی با حضور نیروی زمینی سپاه و سایر نیروهای مسلح مدافع انقلاب و کشور، ما در هیچ جنگی در روی زمین شکست نخواهیم خورد.»

سرلشکر سلامی با اشاره به تحولات اخیر و آنچه در عرصه رویارویی با جبهه دشمن می گذرد، تصریح کرد: با گذشت زمان فضای منازعه ما با دشمنانمان وسعت می یابد در عین حال تهدیدات از شکل نظامی به عرصه های اقتصادی، سیاسی و نیابتی تغییر وضعیت داده اند؛ دشمنی ها ثابت مانده اما رو به تزاید رفته و عمق و ژرف پیدا کرده است و آنچه تقلیل یافته است استراتژی هاست.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه راهبردهای دشمن متغیر، گاهی نظامی، گاهی اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و گاهی هم ترکیبی هستند، تصریح کرد: امروز دشمن در همه عرصه ها فعال و در واقع ما در یک جنگ تمام عیار و همه جانبه با دشمن به سر می بریم.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه میدان جهاد هر وقت مشتعل می شود حضور و عطش نیروها برای جهاد و میل به شهادت بیشتر می شود، گفت: هر شهیدی که می آید همه شوق شهادت پیدا می کنند؛ مانند آنچه در ماجرای شهید محسن حججی به عنوان ماجرایی که بسیار درس آموز بود و بشارت و دستاورد فراوانی داشت ،پدیدار شد.

وی افزود: جوانان جامعه ما در هنگام خطر و نیاز انقلاب و کشور از همه چیز خود دست می کشند و مجاهد می شوند و حتی درخواست حضور در سرزمین های دوردست برای دفاع از اسلام، انقلاب اسلامی و ایران را دارند.

سرلشکر سلامی با تاکید بر اینکه نیروی زمینی همه قدرتش برای غلبه بر دشمن را از ایمان می گیرد، گفت: اولین عنصر که باید همواره و در همه شرایط تقویت شود ایمان است که از قله ها یعنی از دل، کلام، رفتار، محبت، تعبد، پذیرش مخاطرات و حضورفرمانده می جوشد.

سردار «مرتضوی» فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه شد

همچنین همزمان با همایش فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه شد.

در این مراسم حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه ، حجت الاسلام محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه نیز حضور داشتند.

در این مراسم سردار سلامی فرمانده کل سپاه از زحمات سردار منصوری فرمانده فقید قرارگاه ثامن الائمه نیروی زمینی سپاه تقدیر و تشکر کرد.

تدابیر نیروی زمینی سپاه برای دفاع از کشور است

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه نوشت؛ سردار سرتیپ پاسدار «علی اکبر پورجمشیدیان» با اشاره به اهمیت برگزاری همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: ما طبق یک برنامه ریزی مدون همه ساله در ماه های آغازین سال فرماندهان و مسئولین نیروی زمینی سپاه را برای همایش دعوت می کنیم که هدف اصلی آن بررسی عملکرد اقدامات آنها در یکسال اخیر است. هدف دیگر این همایش بررسی عملکرد یگان های عملیاتی در مناطق مرزی جنوب شرق، شرق، شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور است که نیروی زمینی سپاه در این مناطق مهم مسئولیت امنیت را به عهده دارد.

وی افزود: بررسی نقاط ضعف و قوت و راهکارهای لازم برای تقویت یگان های عملیاتی ما از دیگر اهداف همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه است.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اهمیت برگزاری برنامه های معنوی برای فرماندهان و خانواده های فرماندهان نیروی زمینی سپاه ادامه داد: برنامه های معنوی برای فرماندهان و خانواده های آنان در نظر گرفتیم که این برنامه ها را همزمان با همایش برگزار می کنیم.

سردار پورجمشیدیان عنوان کرد: برگزاری جشنواره مالک اشتر نیروی زمینی سپاه دیگر برنامه ای است که در کنار همایش فرماندهان برگزار می کنیم و موفق ترین یگان ها، رده ها و قرارگاه ها معرفی و بر اساس عملکرد سال گذشته تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به برنامه های ستادی و عملیاتی ابلاغی به نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: ادامه تدابیر برای حرکت پرشتاب نیروی زمینی سپاه در مسیر دفاع از ملت ایران، انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از برنامه هایی است که در همایش فرماندهان انجام خواهد شد.

 

اخیرا صحبت درباره جنگ نظامی با آمریکا از سوی برخی محافل شنیده می‌شود اما مسئولان کشورمان اعلام کرده‌اند که توان دفاعی کشورمان بیش از هر زمان دیگری ارتقا یافته است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.