ارتباط با ما در

تخلیه یک میلیون نفر در پی سیل ژاپن

مقامات ژاپن با هشدار در خصوص بارش‌های شدید و سیلاب‌های احتمالی، دستور تخلیه را به بیش از یک میلیون نفر در جزیره “کیوشو” اعلام کردند.

منتشر شده

میزان بارش روز قبل در برخی از مناطق “کاگوشیما” و “میازاکی” از جزیره “کیوشو” با میزان بارش یک ماه در این منطقه برابری می‌کند و به همین دلیل مقامات از مردم خواسته‌اند تا خود را به مناطق امن‌تر در این جزیره برسانند.

در این اتفاق، یک زن سالخورده به دلیل برخورد موج گل‌آلود با خانه‌اش کشته شد.

رفت و آمد مردم در زیر باران/ کاگوشیما جنوب غربی ژاپن/۲ جولای ۲۰۱۹

سیل ژاپن بیش از یک میلیون نفر را آواره کرد/ سیل اخیر ژاپن 200 کشته بر جای گذاشت

شینزو آبه نخست‌وزیر ژاپن از شهروندان مناطق سیل زده خواست تا در اولین گام برای حفظ جان خود اقدام کند.

فرماندار کاگوشیما نیز از نیروهای دفاعی کشورش درخواست کرده تا به در مدیریت این بحران به تیم امداد و نجات کمک کنند. (ژاپن ارتش خود را نیروهای دفاعی می‌نامد)

به گزارش سی‌ان‌ان، شینزو آبه نیز پس از جلسه دولت در روز چهارشنبه، در توئیتی دستور استقرار ۱۴۰۰ هزار نیروی اضافی ارتش در مناطق سیل زده را صادر کرد.

 

سیل ژاپن بیش از یک میلیون نفر را آواره کرد/ سیل اخیر ژاپن 200 کشته بر جای گذاشت

از اوایل ماه ژوئیه، ژاپن به دلیل تقابل دو جبهه هوای مرطوب جنوب و هوای خشک و سرد بخش‌های شمالی، باران‌های شدید و فصلی را تجربه می‌کند.

براساس پیش‌بینی‌های سازمان “هواشناسی” ژاپن‌، بارش‌های این منطقه  تا روز جمعه ۱۰۰۰ میلی‌متر افزایش یافته و روند بارش‌ها تا هفته دیگر ادامه خواهد یافت.

در ماه “جولای” گذشته ۲۰۰ نفر در غرب ژاپن به دلیل سیل جان خود را از دست دادند. سیل ماه جولای بدترین سیل (ژاپن) دهه گذشته در این کشور نام گرفت. این فاجعه بیشترین تلفات ناشی از بارش را در پس از بارنندگی‌های ۱۹۸۲ ژاپن از آن خود کرد.

کیوشو/ جزیره سیل زده ژاپن

سیل ژاپن بیش از یک میلیون نفر را آواره کرد/ سیل اخیر ژاپن 200 کشته بر جای گذاشت

بیش از ۲ میلیون نفر تا کنون خانه‌های خود را تخلیه کرده‌اند و بیش از ۷۰ هزار کارمند نیروی امداد و ستاد مدیریت بحران در مناطق سیل‌زده مستقر شده‌اند.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.