ارتباط با ما در

پیگیری حادثه کودک‌‌آزاری از سوی دادستان قزوین

مدیر کل بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه علت کودک‌آزاری در قزوین از سوی بازپرس ویژه دادستان قزوین و اورژانس اجتماعی بهزیستی استان در حال پیگیری است، از احتمال اختلافات خانوادگی در بروز این حادثه خبر داد.

منتشر شده

علیرضا وارثی پیرامون حادثه کودک آزاری در استان اظهار کرد: حادثه کودک آزاری اخیر روز جمعه هفتم تیرماه بنا به گزارش بیمارستان بوعلی شهرستان قزوین به اورژانس اجتماعی ۱۲۳ بهزیستی اطلاع رسانی شد.

وی افزود: تیم اورژانس اجتماعی بهزیستی استان قزوین در محل بیمارستان حضور یافته و با بررسی کامل حادثه ، پیگیر خدمات درمانی، مشاوره و مددکاری به دختر بچه حادثه دیده بودند .

مدیر کل بهزیستی استان قزوین ادامه داد: موضوع کودک‌آزاری مذکور از سوی دستگاه قضایی و اورژانس اجتماعی استان قزوین در حال بررسی است.

وارثی اضافه کرد: پیرو دستور حبیبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین و با هماهنگی دستگاه قضایی و رئیس کل دادگستری و همچنین دادستان و معاون دادستان قزوین ، به همراه بازپرس کشیک دادسرا در بیمارستان شهید رجایی حاضر شده و بررسی‌های قضایی را با حضور نمایندگان استانداری، اورژانس اجتماعی و مدیران بهزیستی صورت گرفت.

وی علت اغلب کودک‌آزاری‌ها را اختلافات خانوادگی دانست و اضافه کرد: به نظر می‌رسد کودک‌آزاری کودک ۶ ساله توسط مادرش به دلیل عصبانیت ناشی از اختلافات خانودگی بوده است.

وارثی خاطرنشان کرد: در مورد این موضوع که آیا مادر کودک مشکل یا اختلال رفتاری داشته یا خیر، در حال بررسی هستیم و صحت و سقم این موضوع هنوز مشخص نشده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در صورتی که مادر کودک اختلال یا مشکل رفتاری داشته باشد، مشاوره‌های خاص درمانی و روانپزشکی برای وی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین مهارت فرزندپروری را یک اصل برای خانواده‌ها ذکر کرد و افزود: والدین باید در تربیت و تنبیه کودک یا کودکان خود دقت لازم را داشته باشند و از آموزش‌های لازم در این زمینه بهره‎‌مند شوند.

وارثی مطرح کرد: در بسیاری از مسائل حاشیه‌ای زندگی، والدین نباید آنها را در داخل خانواده‌ها و بر سر کودک خالی کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.