ارتباط با ما در

قرارداد فردا شب امضا می‌شود؛

پرسپولیس با هموطن برانکو ایوانکوویچ به توافق رسید

«آنته چاچیچ» مربی کُروات به عنوان گزینه قطعی باشگاه پرسپولیس برای سرمربیگری در این تیم به جای برانکو ایوانکوویچ انتخاب شده است.

منتشر شده

بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس این باشگاه به شدت به دنبال انتخاب یک سرمربی دیگر بود و گزینه‌های مختلفی در روزهای گذشته مطرح شد. جدی ترین و آخرین گزینه مسئولان باشگاه پرسپولیس «آنته چاچیچ» سرمربی کُروات است که پرسپولیسی‌ها با او به توافق اولیه هم دست پیدا کرده اند.

قرار است قرارداد نهایی بین پرسپولیس و چاچیچ فردا شب در استانبول امضا شود و این مربی بعد از دریافت اولین قسط قراردادش، کارش را در ایران آغاز می‌کند.

چاچیچ پیش از این هدایت تیم ملی فوتبال کرواسی را در سالهای ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ بر عهده داشت. او در عرصه باشگاهی در کرواسی در تیم‌هایی چون لوکوموتیو و دینامو زاگرب کار کرده است.

چاچیچ در تیم ملی فوتبال بزرگسالان لیبی مدتی دستیار بود و همچنین سابقه سرمربیگری تیم زیر ۲۱ سال لیبی را در کارنامه دارد.

قرار است تمرینات پرسپولیس از روز چهارشنبه آغاز شود و باید دید آیا بعد از توافق سرخپوشان با هموطن برانکو، تفکرات کُروات در این تیم ادامه می‌یابد یا خیر.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.