ارتباط با ما در

اعتماد مردم به مسئولان با قانون «از کجا آورده‌ای» احیا می‌شود

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه قانون از کجا آورده‌ای، گفت: با این اقدام، اعتماد خدشه‌دار شده مردم به مسئولان احیا می‌شود.

منتشر شده

سید حسین نقوی حسینی با اشاره به ابلاغ آئین‌نامه قانون «از کجا آورده‌ای»، اظهار داشت: اقدام آیت‌الله رئیسی در ابلاغ این قانون بسیار خوب و انقلابی بود.

وی با بیان اینکه این اقدام باعث می‌شود که اعتماد خدشه دار شده مردم به مسئولان احیا شود، ادامه داد: این روزها در محاورات بسیاری از مردم نسبت‌های مختلفی به مسئولان داده می‌شود که برخی از این مطالب ممکن است درست و برخی دیگر ممکن است درست نباشد اما زمانی که شفافیت به وجود آید و اموال مسئولان و درآمدهای آنان کاملاً شفاف و مشخص شود، قطعاً به این شایعات پاسخ داده خواهد شد.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: با اجرای این قانون، در صورتی که در جایی تخلفی صورت گرفته و به اموال عمومی و بیت‌المال دست درازی شده باشد، قوه قضائیه با این افراد که از موقعیت خود سو استفاده کرده‌اند، برخورد جدی خواهد کرد.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.