ارتباط با ما در

وعده رئیس کارگروه رفع موانع تولید برای حل مشکل تولیدکنندگان

معاون امور صنایع وزارت صمت و رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از پیگیری های این کارگروه برای حل مشکل تولیدکنندگان خبر داد.

منتشر شده

اینکه پس از مدتی دوباره از سر گرفته شده و به قاب تصویر شبکه یک سیما برگشته است یکشنبه شب اولین برنامه خود پس ماه مبارک رمضان را به روی آنتن برد. در ابتدا از مخاطبان درباره شرایط صدور مجوزهای کسب و کار و اینکه آیا نسبت به سال قبل تفاوتی کرده است سوال شد چرا که تسهیل و رفع موانع مجوزدهی یکی از مهمترین مولفه های رونق تولید محسوب می شود. پس از آن در برنامه سه قانون از بسیار قانون های عملی نشده مسئولین مثل عدم اجرای نصب کارتخوان در مطب پزشکان مطرح شد تا شاید آن را به جد دنبال کنند.

در این برنامه از معاون امور صنایع وزارت صمت و رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید دعوت شده بود تا در مورد این کارگروه، اقدامات و برنامه های پیش روی آن صحبت کند. فرشاد مقیمی با اشاره به اینکه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در دو سطح ملی و استانی فعالیت می کند خاطرنشان کرد: مشکلات تولیدکنندگان در سراسر کشور از طریق ستادهای استانی به کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کشور گزارش می‌شود و در آنجا با حضور معاونین و نمایندگان وزارتخانه های مختلف، سازمان برنامه و بودجه و اتاق بازرگانی مورد بررسی قرار می گیرند تا پس از طبقه بندی و درجه اهمیت، پیگیری و حل و فصل شوند.

وی افزود: برای مثال یکی از اقدامات این کارگروه افزایش مدت زمان تقسیط مالیات‌های مستقیم بوده است، که برای بنگاه‌های تولیدی غیردولتی از ۳۶ ماه به حداکثر ۶۰ ماه افزایش یافت.

رئیس کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تصریح کرد: در سال جاری تاکنون ۵۰۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سراسر کشور در استان‌ها برگزار شده است که نشان از دغدغه و پیگیری جدی این کارگروه ها برای حل مشکلات تولیدکنندگان و رفع موانع تولید دارد.

در ادامه، مسائل و معضلات تولیدکنندگان و کارآفرینانی که مشکلات خود را با برنامه پایش در میان گذاشته بودند مطرح شد و مقیمی وعده دادند با ورود و پیگیری کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این مشکلات به زودی حل و فصل شوند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.