ارتباط با ما در

ایگور کولاکوویچ:

عملکرد تیم ملی ایران فراتر از انتظار بود/ می‌توانیم بهتر شویم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی بر آلمان گفت: بازی سختی برابر آلمان داشتیم اما از یک برد خوب راضی هستیم و خوشحالم که مردم ایران از تماشای یک بازی خوب لذت بردند.

منتشر شده

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار هفته اول لیگ ملت ها ظهر امروز برابر تیم ملی آلمان به برتری ۳ بر صفر دست یافت تا با سه پیروزی این هفته را به پایان برساند.

ایگور کولاکوویچ پس از دیدار برابر آلمان با اشاره به عملکرد ملی پوشان ایران گفت: پیروزی در سه بازی متوالی تنها با واگذاری یک ست نتیجه بسیار خوبی برای ما در شروع مسابقات بود. حقیقتاً انتظار بازی های خوب را از تیمم قبل از مسابقات داشتم ولی به نظرم خیلی بهتر از سطح انتظارمان کار کردیم.

وی افزود: دیدار با آلمان بازی سختی برای ما بود و فکر می‌کنم آنها در دریافت خیلی خوب بودند و ما با سرویس های خوب پیروز شدیم. البته قدری در حمله اشتباه داشتیم اما فکر می‌کنم به تدریج بهتر می شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: امیدوارم مردم از تماشای یک بازی خوب در ایران لذت برده باشند زیرا این برای ما مهم تر از هر چیز است.

کولاکوویچ در پایان گفت: ما برای هر مسابقه می جنگیم. امروز انرژی زیادی گذاشتیم تا در سومین مسابقه هم پیروز شویم و از این بابت خوشحالم.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.