ارتباط با ما در

نجومی‌بگیران روز به روز بیشتر حقوق می‌گیرند/دولت قانون را اجرا کند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: روشی که برای افزایش حقوق‌ها در نظر گرفته شده است، باعث می‌شود که حقوق نجومی بگیران بالاتر و حقوق پایین دست‌ها کمتر افزایش پیدا کند.

منتشر شده

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: زمانی که مجلس درباره حقوق و مزایای کارکنان مصوبه‌ای را به تصویب رساند، نماینده دولت اعلام کرد به آن عمل نخواهد کرد و رئیس مجلس تاکید کرد که باید این قانون اجرایی شود.

وی افزود: ما بارها درباره ضرورت اجرای کامل قانون افزایش حقوق‌ها تذکر داده‌ایم و رئیس جلسه قول رسیدگی به آن را داده است اما در عمل این مسئله محقق نشده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: روشی که اکنون برای افزایش حقوق‌ها در نظر گرفته شده است، باعث می‌شود که حقوق نجومی بگیران بالاتر و حقوق پایین دست‌ها کمتر افزایش پیدا کند.

موسوی لارگانی تاکید کرد: اعضای هیئت رئیسه قسم خورده‌اند که از قانون و آئین‌نامه مجلس دفاع کنند و درباره موضوع افزایش حقوق‌ها نیز باید اقدامات لازم از سوی هیأت رئیسه صورت گیرد.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: وظیفه همه نمایندگان است که از قانون دفاع کنند و ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.