ارتباط با ما در

در واکنش به هشدار آمریکایی‌ها به کشتیرانی‌های فعال در آب‌های خاورمیانه؛

جمالی: اقدامات اخیر آمریکا در راستای ایران هراسی است

یک عضو هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اقدامات اخیر آمریکا را در راستای ایران هراسی دانست و گفت: آمریکایی‌ها جنگی چندجانبه علیه ایران راه انداخته‌اند سلسله اقدماتی که توسط جان بولتون و مشاوران افراطی آمریکا و با تحریکات نتانیاهو و بن سلمان انجام می‌شود.

منتشر شده

محمد جواد جمالی در واکنش به هشدار اخیر آمریکایی‌ها به کشتیرانی‌های فعال در آب‌های خاورمیانه درباره تهدید ایران گفت: این اقدامات آمریکا در راستای ایران هراسی انجام می‌شود. آنها جنگی چند جانبه علیه ما راه انداختند که نمونه آن تحریم نفتی و تلاش برای به صفر رساندن فروش نفت و اخیراً تحریم فلزات است.

وی افزود: موضوع دیگر جنگ روانی آمریکایی‌هاست که هدف آنها مردم و به خصوص جوانانی است که زمان دفاع مقدس نبودند. آنها در فضای منطقه هم به گونه‌ای رفتار می‌کنند تا نفتی از ما صادر نشود و اگر هم بخواهیم دفاع کنیم آن را به عنوان تهدید تلقی کرده و به منطقه و جامعه بین‌الملل تزریق می‌کنند و مثلاً می‌گویند که ایران تهدید کرده که می‌خواهد تنگه هرمز را ببندد.

جمالی در پایان گفت: آمریکا سلسله اقداماتی را توسط جان بولتون مشاوران افراطی آمریکا و تحریکات نتانیاهو و بن سلمان علیه ایران راه انداخته است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.