ارتباط با ما در

تجمعات صنفی مردم مشکل امنیتی به حساب نمی‌آید

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: مردم برای مطالبات خود تجمع می‌کنند و دیگر این موضوع مشکل امنیتی به حساب نمی‌آید، چرا که مردم به صورت مسالمت آمیز مطالبات خود را طلب می‌کنند.

منتشر شده

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در همایش معاونین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور اظهارداشت: سخن را با بررسی مسائل امنیتی سال ۹۸ آغاز می‌کنم که بسیار مهم است، سال ۹۷ از لحاظ اقدامات یک جانبه که توسط آمریکا صورت گرفت بسیار ویژه بود.

وی با بیان اینکه آمریکا اقدامات برنامه ریزی شده‌ای را از اردیبهشت سال گذشته انجام دادند، افزود: آنها کارهای مختلفی از خروج از برجام تا مقابله با فروش نفت ایران را صورت دادند و در ادامه گستاخی‌هایشان سپاه پاسداران را تحریم کردند که این در تاریخ بشر بی سابقه است، البته مردم و مسئولین نیز پاسخ کوبنده‌ای به آنها دادند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها به دنبال آن بودند تا با تقویت موضوعات تروریستی و امنیتی اوضاع کشور را بهم بریزند. در سال ۹۷ موضوعات اجتماعی را داشتیم و موضوعی همچون تابستان داغ را پشت سر گذاشتیم. مردم نسبت به امنیت حساس هستند و واکنش نشان می‌دهند.

وی ادامه داد: در این برهه نباید از تلاش‌های مسئولین ذیربط هم چشم پوشی کرد. سال گذشته ده‌ها گروه تروریستی طراحی شده بودند تا اوضاع کشور را بهم بریزند. البته اقدام تروریستی با حمله انتحاری متفاوت است. همانطور که می‌دانید اقدام انتحاری از لحاظ امنیتی کار بزرگی به حساب نمی‌آید. اینکه به اتوبوس نظامیان ما حمله انتحاری کنند و فرار کنند، از همین نوع است.

معاون امنیتی وزارت کشور اظهار داشت: در نظرسنجی‌هایی که انجام دادیم، مردم نسبت به امنیت رأی بالایی دادند و این موضوع مهم است. همه می‌دانیم که سال گذشته چقدر از لحاظ امنیتی سخت بود. امسال هم شرایط امنیتی خوبی را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: یکی از موضوعات مهم ما، تجمعات صنفی بود که همیشه به درگیری می‌انجامید ولی امروز شاهدیم که مردم برای مطالبات خود تجمع می‌کنند و دیگر این موضوع مشکل امنیتی به حساب نمی‌آید، چرا که مردم به صورت مسالمت آمیز مطالبات خود را طلب می‌کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.