ارتباط با ما در

سرهنگ پاسدار قهرمانی:

کتاب عملیات‌های سپاه در «جاسوسان» و «قندیل» منتشر می‌شود

معاون روابط عمومی نیروی زمینی سپاه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این نیرو در حوزه ایثار و شهادت گفت: هشت جلد کتاب از عملیات‌های نیروی زمینی سپاه در جاسوسان و قندیل امسال منتشر می‌شود.

منتشر شده

سرهنگ پاسدار «محمدجواد قهرمانی» معاون روابط عمومی نیروی زمینی سپاه از انتشار آثار جدید فرهنگی این نیرو خبر داد و اظهار داشت: علوه بر هشت جلد کتاب از عملیات‌های نیروی زمینی سپاه در جاسوسان و قندیل که اواسط سال ۹۸ منتشر می‌شود، کتاب شهدای ملی اطلاعات نیز بزودی توسط این نیرو منتشر خواهد شد.

وی افزود: در نمایشگاه کتاب تهران نیز نیروی زمینی سپاه با بیش از ۵۰ اثر شرکت کرده است که ازجمله این آثار می‌توان به کتاب «بابا کی می‌آیی» و «مرد لحظه‌ها» به عنوان دو کتاب پرفروش و مهم این نیرو اشاره کرد که به قلم «حسین خانی» تهیه و تدوین شده است.

معاون روابط عمومی نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: یکی دیگر از کتاب‌های مهم انتشارات شهدای نیروی زمینی سپاه، کتاب «تجاوزگر آزاد شد» است که درباره اعترافات افسران عراقی پیرامون جنگ عراق است.

انتهای پیام/ ۲۳۱

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.