ارتباط با ما در

توئیت قدوسی از مافیای گوشت و سقوط هواپیمای ارتش

منتشر شده

جواد کریمی قدوسی نماینده جنجالی مشهد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پی سقوط هواپیمای هوانیروز ارتش که حامل گوشت وارداتی بود با توئیتی درباره اقدامات مافیای گوشت برای عدم واردات همزمان با  این سقوط در صفحه شخصی خود نوشت:

عرض تسلیت و تاسف برای شهادت جمعی از پرسنل نیروی هوایی ارتش که برای جبران گرانی های سرسام‌آور قیمت گوشت اقدام به واردات و تامین آن از کشورهای منطقه کردند.

جناب رئیس جمهور، کشورهای منطقه نظیر قرقیزستان، قزاقستان و افغانستان جهت تأمین گوشت مصرفی کشور با رعایت تمامی استانداردهای غذایی بهداشتی و تنها با قیمت کیلویی ۳۷ هزار تومان و تحویل در تهران و مشهد اعلام آمادگی کرده‌اند اما مافیای موجود که ضروری‌ترین کالای زندگی مردم را هم از چنگ‌شان در آورده کارشکنی می‌کنند.

جناب رئیس‌جمهور از شما خواهش می‌کنیم به حرمت این شهدای راه معیشت و رفاه زندگی مردم دست و پای این مافیا را بشکنید.

روز گذشته هواپیمای بوئینگ ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که حامل ۳۰ تن گوشت وارداتی از قرقیزستان بود در فرودگاه فتح تهران سقوط کرد. در پی این حادثه ۱۵ سرنشین این هواپیما به شهادت رسیده و شهید در راه خدمت شدند.

یک دیدگاه

یک دیدگاه

  1. علی

    سه شنبه ۲۵ دی ۱۳۹۷ در ۱۷:۱۳

    سیب صادراتی هزار تومان ولی قیمت داخلی آنهم با کیفیت پایین چهار هزار تومان پیاز هم همینطور پسته صادراتی 120 هزار داخلی دوبرابر آن گوشت و همه موارد هم همینطور حتی چند سالی هم که خودرو صادر کردیم قیمت داخلی چند برابر صادراتی بود انگار مافیای های تشکیل شده در کشور با برنامه ریزی دقیق خود در صدد نابودی کشوری بنام ایران هستند. صد رحمت به مافیای ایتالیا که حتی آنها هم در صدد نابودی کشورشان نیستند بچه های امنیتی و اطلاعاتی کشور چرا دست رو دست گذاشته اند و اجازه میدهند این زالو صفتان خون این مردم را بمکند شما اطلاعات و امنیتی ها پس کی به درد این مردم خواهید خورد.

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.