ارتباط با ما در

پس از اعلام خروج نیروهای آمریکا از سوریه صورت گرفت

نتانیاهو ایران را تهدید کرد

تحلیلگران اسرائیلی تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای خروج نیروهای این کشور از سوریه را سیلی محکمی به صورت تل‌آویو دانستند.

منتشر شده

جامعه ایرانی- بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از افزایش تلاش‌های این رژیم برای مقابله با حضور منطقه‌ای ایران خبر می‌دهد.

به گزارش تسنیم ، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی می‌گوید که اسرائیل تلاش‌هایش علیه فعالیت‌ها و حضور منطقه‌ای ایران را افزایش خواهد داد.

نتانیاهو در سخنان خود مدعی شده است: «با حمایت و پشتیبانی کامل از سوی ایالات متحده، ما تلاش‌هایمان برای جلوگیری از گسترش حضور نظامی ایران در سوریه را افزایش خواهیم داد.»

سخنان نتانیاهو در حالی بیان ش که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با اعلام خبر خروج نیروهای آمریکا از سوریه مدعی شده که نظامیان آمریکایی وظیفه اصلی خود، یعنی شکست گروه تروریستی داعش را انجام داده‌اند. گفته می‌شود، خروج نیروهای آمریکایی از سوریه احتمالا طی ۶۰ الی ۱۰۰ روز آینده انجام خواهد گرفت هر چند تا پیش از این گفته بود که این عملیات ممکن است تا یک سال طول بکشد. لازم به یادآوری است که خروج نظامیان آمریکایی از سوریه، یکی از وعده‌های انتخاباتی دونالد ترامپ بوده که تاکنون محقق نشده است.

تحلیلگران اسرائیلی تصمیم رئیس جمهوری آمریکا برای خروج نیروهای این کشور از سوریه را سیلی محکمی به صورت تل‌آویو دانستند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.