ارتباط با ما در

شکوری‌راد:

فضای جامعه مشارکت جویانه نیست

دبیرکل حزب اتحاد ملت تاکید کرد: اگر امروز انتخاباتی صورت بگیرد، مشارکت از جانب مردم بسیار کاهش خواهد یافت و در چنین شرایطی نتایج حاصل از آن برای مردم مناسب نیست.

منتشر شده

جامعه ایرانی – دبیرکل حزب اتحاد ملت گفت: اینکه در انتخابات آینده، اصلاح طلبان چه خواهند کرد بستگی به نظر مردم در سال آینده و تعامل میان اصلاح طلبان با مردم دارد.

علی شکوری‌راد در خصوص حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات سال آینده، اظهار کرد: به نظر من درحال حاضر بسیار زود است که درباره انتخابات مجلس صحبتی صورت بگیرد و علت آن این است که فضای جامعه مشارکت جویانه نیست.

وی افزود: اگر امروز انتخاباتی صورت بگیرد، مشارکت از جانب مردم بسیار کاهش خواهد یافت و در چنین شرایطی نتایج حاصل از آن برای مردم مناسب نیست.

دبیرکل حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: اینکه در انتخابات آینده، اصلاح طلبان چه خواهند کرد بستگی به نظر مردم در سال آینده و تعامل بین اصلاح طلبان و مردم دارد. کسب روحیه شرکت در انتخابات توسط مردم سبب می‌شود که نتایج خوبی از انتخابات کسب شود.

شکوری‌راد در رابطه با سازوکار اصلاح طلبان گفت: اطلاح طلبان برای همفکری و تعامل سازو کاری را طراحی می‌کنند. این سازوکار شورای عالی سیاست‌گذاری است که دو جلسه آن برگزار شده است و به نظر می‌رسد در درحال شکل‌گیری است تا بتواند فعالیت خود را آغاز کند.

وی اضافه کرد: این فعالیت معطوف به انتخابات نخواهد بود مگر اینکه در ابتدا بحث‌های لازم در خصوص چگونگی تعامل با مردم به نقطه نظر مشترک برسد و بتوان براساس آن در رابطه با شکل و نحوه مشارکت مردم در انتخابات تصمیماتی گرفت.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.