ارتباط با ما در

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد؛

کاهش ۴ درصدی اعتبارات فرهنگی در لایحه بودجه ۹۸

آزادی خواه تاکید کرد: در نشست امروز عبداللهی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی طی گزارشی که ارائه داد و عنوان کرد که اعتبارات فرهنگی در بودجه ۹۸ نه تنها افزایش نیافت بلکه ۴ درصد کاهش یافته است.

منتشر شده

جامعه ایرانی – سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در نشست امروز عبداللهی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارشی را ارائه کرد که بر اساس آن اعتبارات فرهنگی در بودجه ۹۸ نه تنها افزایش نیافت بلکه ۴ درصد کاهش یافته است.

احد آزادی‌خواه در تشریح دستور کار امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از گزارش کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار در خصوص اعتبار بخش فرهنگ در لایحه بودجه سال ۹۸ در نشست امروز خبر داد و گفت: طی هفته های اخیر کمیته ای تحت عنوان کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار تشکیل شد که بنده به عنوان رئیس، محمدعلی وکیلی نایب رئیس اول، محمد اسماعیل سعیدی نایب رئیس دوم و فاطمه ذوالقدر به عنوان دبیر کمیته انتخاب شدند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، افزود: در نشست امروز عبداللهی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گزارشی را ارائه داد و بر این باور بود که اعتبارات فرهنگی در بودجه ۹۸ نه تنها افزایش نیافت بلکه ۴ درصد کاهش یافته است.

نشست کمیته برنامه، بودجه و اصلاح ساختار با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه

وی ادامه داد: مقرر شد فردا صبح کمیته برنامه و بودجه و اصلاح ساختار نشستی را با مسئولان سازمان برنامه و بودجه برگزار و گزارش آنها در خصوص بودجه فرهنگی در لایحه بودجه سال ۹۸ را بررسی کنیم تا به جمع بندی نهایی برسیم.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، از بررسی طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده در نشست امروز خبر داد و گفت: کلیات طرح در گذشته تصویب شد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.