ارتباط با ما در

رحمانی:

حفظ تولید و حقوق کارگران مهم‌ترین اولویت وزارت صمت است

وزیر صمت تاکید کرد: طبیعی است که  کارگران به دلیل مشکلاتی که در این واحدها دارند، تمایل داشته باشند دولتی شوند و برکسی هم پوشیده نیست معمولا واحدهایی که واگذار می‌شوند با مشکلات و معضلات کارگری مواجه می شوند.

منتشر شده

جامعه ایرانی – وزیر صنعت،معدن و تجارت تاکید کرد: نظارت خود را افرایش خواهیم داد و ساز و کار آنلاینی را فراهم خواهیم کرد که مردم در جریان قیمت‌های واقعی قرار بگیرند.

رضا رحمانی درباره خواسته کارگران در برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی واگذار شده به بخش خصوصی که خواهان بازگشت به بخش دولتی هستند، گفت: طبیعی است که  کارگران به دلیل مشکلاتی که در این واحدها دارند، تمایل داشته باشند دولتی شوند و برکسی هم پوشیده نیست معمولا واحدهایی که واگذار می‌شوند با مشکلات و معضلات کارگری مواجه می شوند.

وزیر صنعت،‌معدن و تجارت تاکید کرد: حفظ حق و حقوق کارگران مهم‌ترین اولویت ماست و در تمامی واگذاری‌ها ، در قرارددادها با کسانی که می‌خواهند متولی امر گردند ذکر می‌شود که باید «حقوق و شأن  کارگران حفظ شود».  ما و وزرات کار که بیشتر متولی این کار است قائل به این مهم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: وزرات‌خانه در خصوصی‌سازی نقشی ندارد؛ زمانی بخشی از واحدها در اختیار وزرات صنعت بوده است و بر اساس قانون آمدند آن را واگذار کردند.

رحمانی تاکید کرد: که وزرات «صمت» نه در واگذاری و نه در اداره این واحدها نقشی ندارد،‌ چیزی که برای ما مهم است حفظ تولید، شأن و حقوق کارگران است.

وی خاطر نشان کرد: بدون تردید سرمایه‌های اصلی ما نیروی انسانی است و هر کجا هم بتوانیم در این جهت کمک خواهیم کرد.

وزیر صنعت با اشاره به مشکلات اخیر در برخی از واحدهای کارگری گفت: در همین اتفاقات اخیر واحدهایی که مشکل داشتند آن جایی که به ما مربوط بوده است ورود کردیم و کارگروه ملی و ستاد تسهیل تشکیل دادیم.

وی همچنین درباره نوسان قیمت در برخی از کالاها عنوان کرد: افزایش قیمت در گروه یک که کالاهای اساسی است کمتر بوده اما در کالاهای غیر اساسی نوسان بیشتر دیده می‌شود.

رحمانی تاکید کرد: قطعا بعد نظارتی خود را افرایش خواهیم داد و ساز و کار آنلاینی را فراهم خواهیم کرد که مردم در جریان قیمت‌های واقعی قرار بگیرند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.