ارتباط با ما در

منتظری:

اموال حاصل از جرم محکومان مفاسد اقتصادی ضبط بیت المال می شود

دادستان کل کشور تاکید کرد: نیاز است که بررسی جامعی در مورد اموال دو فرد اعدامی در دادگاه مفاسد اقتصادی انجام شود که در همین زمینه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

منتشر شده

جامعه ایرانی – دادستان کل کشور با اشاره به شناسایی بخشی از اموال وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی(دو فرد اعدامی در دادگاه مفاسد اقتصادی) گفت: اموال حاصل از جرم محکومان این دادگاه ها به نفع بیت المال ضبط می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری در مورد سرنوشت اموال و دارایی‌های وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی، با اشاره به اینکه تحقیقات و محاکمه همه متهمان این پرونده هنوز به اتمام نرسیده و ادامه دارد، اظهار کرد: از آنجائیکه اموال این افراد بسیار گسترده بود، توسط قاضی مربوط و با همکاری دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی شناسایی می‌شود و حجم قابل توجهی از اموال آن‌ها نیز شناسایی شده است.
وی با بیان اینکه اموال این متهمان زیاد و پراکنده بوده است، افزود: نیاز است که بررسی جامعی در مورد اموال هر دو محکوم انجام شود که در همین زمینه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.
دادستان کل کشور با اشاره به همکاری مطلوب دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی برای شناسایی اموال وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی گفت: این دستگاه‌ها فهرست‌های گسترده‌ای از اموال را ارسال کرده اند و همچنان به دنبال شناسایی دیگر اموال پراکنده این افراد هستند.
وی خاطرنشان کرد: شناسایی اموال گسترده و پراکنده محکومان زمان می‌برد و در حال بررسی است، فهرست‌های گسترده‌ای از اموال به دست آمده و مصادره شده است و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعات به دنبال شناسایی بقیه اموال هستند.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.