ارتباط با ما در

ابتدا جلسه شورا شهر مطرح شد

هشدار هاشمی نسبت به زلزله در تهران

محسن هاشمی با اشاره به سالگرد زلزله کرمانشاه گفت: در سالگرد زلزله غرب کشور قرار داریم و امیدوارم دستگاه‌های مسئول در رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان به وظایف خود عمل کنند.

منتشر شده

جامعه ایرانی- رئیس شورای شهر تهران نسبت به وقوع زلزله در تهران هشدار داد.

به گزارش ایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به سالگرد زلزله کرمانشاه گفت: در سالگرد زلزله غرب کشور قرار داریم و امیدوارم دستگاه‌های مسئول در رسیدگی به وضعیت زلزله‌زدگان به وظایف خود عمل کنند.

وی با بیان اینکه شورای شهر تهران بعد از زلزله کرمانشاه مصوبه‌ای درباره کمک ۱۰ میلیارد تومانی به مناطق زلزله زده داشت که امروز بخشی از این کمک‌ها که در حدود ۳۰ دستگاه ماشین آلات است به کرمانشاه ارسال می‌شود، تصریح کرد: سال گذشته گفتیم که زلزله کرمانشاه هشداری برای زلزله تهران است. هر چند که تلفات و خسارات سنگین تری را در تهران شاهد خواهیم بود اما می‌توانستیم عمق فاجعه را در مناطق شهری ببینیم اما حالا با وجود گذشت یکسال عملکرد خوبی درخصوص سیستم مدیریت بحران نداشتیم.

هاشمی با بیان اینکه نیاز به اقدامات جدی و فیزیکی و نه سخنرانی در این زمینه داریم، گفت: ۳۰ ماه تا انتخابات آینده ما زمان وجود دارد و نمی‌توان با فرافکنی مشکلات عملکرد خود را توجیه کنیم و اگر می‌خواهیم در صورت بروز حادثه غافلگیر نشویم نیازمند آن هستیم که عمل کنیم نه اینکه با گفتار درمانی بخواهیم مشکل تهران را حل و فصل کنیم.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.