ارتباط با ما در

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور:

افراد فاقد کارت ملی در اولویت دریافت کارت هوشمند هستند

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور با بیان اینکه تولید کارت‌های هوشمند ملی در داخل کشور آغاز شده‌است، گفت: افراد فاقد کارت ملی در اولویت دریافت کارت هوشمند ملی هستند.

منتشر شده

جامعه ایرانی – سیف‌اله ابوترابی سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور درباره صدور شناسنامه‌های المثنی گفت: حداقل زمان برای صدور شناسنامه‌های المثنی اول، دوم یا سوم یک ماه پس از اعلام مفقودی است.

وی با بیان اینکه ایرانی فاقد شناسنامه نداریم، ادامه داد: فاقدین شناسنامه‌ای که مدعی هستند، ایرانی‌اند؛ اعمال ماده ۴۵ شده و برای بررسی مدارک تابعیت‌شان به شورای تامین معرفی می‌شوند.

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور درباره هزینه صدور کارت هوشمند ملی گفت: هزینه صدور کارت هوشمند ملی با وجود افزایش قیمت‌ها هیچ تغییری نکرده است.

ابوترابی درخصوص تولید کارت‌های هوشمند ملی در کشور گفت: خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی برای تولید کارت‌های هوشمند ملی در کشور نداریم. متقاضیانی که در ماههای اخیر ثبت نام کرده‌اند نیز به ترتیب در اولویت قرار گرفته و به آنها برای دریافت کارت هوشمند ملی اطلاع رسانی خواهد شد.

وی ادامه داد: در مجموع حدود ۶۲ میلیون واجد دریافت کارت هوشمند ملی هستند و تاکنون ۴۶ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر ثبت‌نام‌ کرده‌اند و تاکنون بیش از ۴۴ میلیون کارت صادر شده و مابقی کارت‌ها در آینده نزدیک انجام خواهند شد.

سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور در خصوص کارت‌اولی‌ها گفت: هر ساله بیش از یک میلیون و ۲۰۰ نفر به کارت اولی‌ها اضافه می‌شود. براساس تدابیر اندیشیده پیش‌بینی‌های لازم برای صدور کارت برای افرادی که فاقد کارت ملی چه کارت ملی قدیم و چه کارت هوشمند ملی هستند، شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. برای سایر افراد نیز ساز و کار لازم انجام شده و کارت متقاضیان را صادر می‌کنیم.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.