ارتباط با ما در

توضیحات ثبت احوال درباره تولید بدنه کارت ملی هوشمند:

تکلیف بدنه کارت ملی هوشمند مشخص شد

منتشر شده

جامعه ایرانی – سخنگوی سازمان ثبت‌احوال کشور با رد شائبه افتتاح خط تولید کارت ملی هوشمند از سال ۹۵ در کشور گفت: افتتاح خط تولید کارت‌های هوشمند در سال ۹۵ ارتباطی با تولید کارت هوشمند ملی ندارد.

سیف‌الله ابوترابی اظهار کرد: بدنه کارت ملی هوشمند در حال حاضر در چاپخانه دولتی تولید می شود و از آبان ماه نیز به طور انبوه تولید خواهد شد.

کارت‌ها در مرحله پیش تولید هستند

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال  با بیان اینکه در حال حاضر این کارت‌ها در مرحله پیش تولید هستند، گفت: کارت های ملی هوشمند تولید شده در مرحله تست نهایی است و از آبان ماه تولید انبوه آن آغاز می‌شود.

بعد از انتشار خبری به نقل ازسخنگوی سازمان ثبت‌احوال مبنی بر اینکه بدنه کارت‌های ملی هوشمند با مطرح شدن بحث تحریم‌ها و بنابر فرمایشات مقام معظم رهبری در داخل تولید می شود، این شائبه در فضای مجازی مطرح شد که آیا با افتتاح خط تولید کارت‌های هوشمند با حضور وزیر صنعت در سال ۹۵، بدنه این کارت ها در داخل تولید نمی شد و آیا تولید این کارت‌ها در داخل کشور موضوع جدیدی است که سخنگوی سازمان ثبت احوال این شائبه را رد کرد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.