ارتباط با ما در

بر اساس مطالعات گسترده:

ورزش نکردن از سیگار کشیدن هم خطرناک‌تر است

در واقع، این مطالعات مدعی هستند که ورزش نکردن می‌تواند از مصرف سیگار هم برای سلامتی‌تان مضرتر باشد.

منتشر شده

جامعه ایرانی– باور عمومی این است که سر وزن بودن مزایای بسیاری دارد، اما یک مطالعه جدید و گسترده نشان داد که ترک کردن باشگاه عملا بدترین کاری است که می‌توانید برای سلامت‌تان انجام دهید.

به گزارش جامعه ایرانی به نقل از تایم، در واقع، این مطالعات مدعی هستند که ورزش نکردن می‌تواند از مصرف سیگار هم برای سلامتی‌تان مضرتر باشد.

این یافته‌های جدید بر اساس مطالعه روی ۱۲۲ هزار و هفت بیمار از سال ۱۹۹۱ تا ۲۰۱۴ انجام گرفته است. محققان با بررسی دقیق شرایط این بیماران ارتباط آشکاری میان زندگی سالم‌تر و طولانی‌تر و سطح بالای ورزش یافتند. آنها در این گزارش از حرفه‌ای‌های بخش سلامت می‌خواهند که بیماران را ترغیب به شرکت در برنامه‌های روزمره ورزشی کنند.

با وجود آنکه همه می‌دانند یک سبک زندگی فعال می‌تواند منجر به زندگی سالم‌تر شود، این مطالعات نتیجه گرفت که یک سبک زندگی بدون تحرک برابر با ابتلا به بیماری‌های خطرناکی است که درمان‌شان ورزش کردن است.

دکتر وال جابر، نویسنده مشترک این مطالعات نتایج این تحقیقات را شگفت‌آور خواند.

جابر به سی ان ان گفت: «عدم برخورداری از اندامی مناسب روی یک تردمیل یا یک تست استرس ورزشی بیش از ابتلا به فشار خون بالا، دیابت یا سیگاری بودن بیانگر آینده‌ای خطرناک است. هیچ‌گاه نتیجه‌ای تا این اندازه آشکار و واقعی ندیده بودیم.»

این مطالعه همچنین نگاهی به خطر فعال بودن بیش از اندازه انداخته و دریافت که ورزشکاران افراطی با خطر بالاتر مرگ روبرو نیستند، بلکه هرچه فرد بیشتر ورزش کند، احتمال مرگ او کاهش می‌یابد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.