ارتباط با ما در

میرزایی، معاون سابق برنامه‌ریزی شهرداری در گفت‌وگو با جامعه ایرانی ضمن تکذیب ادعای شنود مکالماتش تاکید کرد

مدیران شهرداری نیازی به مکالمات در گوشی ندارند

میرزایی تاکید کرد: ادعای شنود در شهرداری مسلما ترفند جدید مخالفان برای ایجاد به بی‌ثباتی در مدیریت شهری است.

منتشر شده

جامعه ایرانی – حجت‌اله میرزایی، معاون سابق برنامه‌ریزی شهرداری تهران گفت: ادعای شنود در شهرداری فقط برای بی ثبات کردن درون شهرداری تهران است و به بی‌اعتمادی عمومی شهروندان در بیرون از شهرداری دامن می‌زند.

خبر عجیب شنود تلفنی معاونان شهردار تهران توسط افشانی و ارتباط آن با برکناری‌های اخیر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اجتماعی پیدا کرد. هفته گذشته شهردار تهران مدیر روابط عمومی و معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران را از سمت خود عزل کرد و همین امر باعث شد گمانه زنی‌های بسیاری شکل گیرد چرا که به عقیده اکثر کارشناسان این جابجایی‌ها در شرایط فعلی شهرداری تهران و مشخص نشدن آینده شهردار نمی‌تواند به مدیریت بهتر شهر کمک کند.

به هر حال حاشیه‌های رفتن کریمی و میرزایی از شهرداری تهران  از اینجا شروع شد که می گویند شهردار تهران با استناد به یک فایل صوتی که در آن کریمی و میرزایی در حال رایزنی برای جانشینی وی هستند؛ اقدام به حذف ناگهانی این مدیران شهرداری کرد.

بعد از این شایعات شهرداری تهران در بیانیه ای اعلام کرد: خبری مبنی بر شنود تلفن برخی از مدیران و معاونان شهردار تهران توسط تعدادی افراد به ظاهر رسانه‌ای مطرح شده و انتصابات و برکناری‌های اخیر افشانی نیز به این موضوع مرتبط شده است. ضمن تکذیب خبر شنود که از اساس دروغ بوده و کذب بودن آن برای هر مخاطبی به وضوح روشن است به اطلاع می‌رساند حق اقدام قضایی علیه منتشرکنندگان این خبر محفوظ است.

در همین راستا حجت‌اله میرزایی،معاون سابق برنامه‌ریزی شهرداری تهران در گفت‌وگو با جامعه ایرانی ضمن کذب دانستن شنود تلفنی مدیران شهرداری توسط شهردار تهران گفت: این ادعا از طریق شبکه‌های اجتماعی مطرح شد و مسلما ترفند جدید مخالفان برای ایجاد به بی‌ثباتی در مدیریت شهری است.

ادعای شنود آنقدر بی پایه و اساس است که نباید به آن دامن زد

میرزایی افزود: ادعای شنود آنقدر بی پایه و اساس است که نباید به آن دامن زد اما باید مطرح کرد که این ادعا فقط برای بی ثبات کردن درون شهرداری تهران است و به بی‌اعتمادی عمومی شهروندان در بیرون از شهرداری دامن می‌زند.

معاون سابق برنامه‌ریزی شهرداری تهران در پایان گفت: این ادعاها هدفی جز از بین بردن اعتماد به نفس مدیران شهرداری ندارد که نتوانند تصمیمات مناسبی برای حل مشکلات شهری داشته باشند و مدیران شهرداری به هیچ عنوان نیاز به مکالمات در گوشی ندارند.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.