ارتباط با ما در

نعمتی در جمع خبرنگاران در تشریح نشست غیرعلنی مجلس:

برخی از مقصران حادثه تروریستی اهواز به دادگاه معرفی شدند

نعمتی گفت: با توجه به فضایی که وجود داشت و بررسی های صورت گرفته، قصور در حادثه قطعی است و با تعدادی از مقصران این حادثه نیز در حال حاضر برخورد شده است و تعدادی از آنها نیز به دادگاه معرفی شده اند.

منتشر شده

جامعه ایرانی– سخنگوی هیات رئیسه مجلس ضمن تشریح نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: قصور در این حادثه تروریستی محرز بوده و برخی از مقصران حادثه به دادگاه معرفی شده اند.

بهروز نعمتی در حاشیه نشست علنی امروز (سه شنبه ۱۰ مهر) مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران درخصوص نشست غیرعلنی امروز صبح مجلس گفت: نشست غیرعلنی امروز به حمله حادثه تروریستی اهواز اختصاص داشت و باید بار دیگر این حادثه تروریستی را به مردم بزرگوار اهواز، خانواده شهدا و مردم ایران تسلیت گفت و برای مجروحان و بازماندگان این حادثه آرزوی سلامتی کرد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: نشست غیرعلنی امروز مجلس مسئول حفاظت ستاد کل نیروهای مسلح، وزیر اطلاعات، وزیر کشور، مدیرکل اطلاعات خوزستان و استاندار خوزستان برگزار شد و در این نشست میهمانان حاضر در جلسه گزارشی به نمایندگان مجلس ارائه کردند و همچنین ۳ نفر از نمایندگان استان خوزستان هم مسائل و موضوعاتی مرتبط مطرح کردند.

وی ادامه داد: با توجه به فضایی که وجود داشت و بررسی های صورت گرفته، قصور در حادثه قطعی است و با تعدادی از مقصران این حادثه نیز در حال حاضر برخورد شده است و تعدادی از آنها نیز به دادگاه معرفی شده اند.

نعمتی با اشاره به عذرخواهی برخی مقامات مسئول ضمن ایراد گزارش خود، یادآور شد: با توجه به اینکه گروه های مختلف تکفیری در عراق، سوریه و سایر کشورهای همسایه حضور دارند، نباید چنین منافذی در کشور وجود داشته باشد و باید با شدت با این پدیده ها برخورد صورت گیرد.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: نهایتاً مقرر شد وزیر کشور گزارش مفصلی از حادثه تروریستی اهواز به صورت جمع بندی شده به مسئولان و مجلس ارائه دهد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.