ارتباط با ما در

عضو کانون انجمن‌های صنفی کامیون‌داران سراسر کشور در گفت‌وگو با جامعه ایرانی:

مخالف هرگونه اعتصاب کامیون‌داران هستیم

اسماعیل نژاد رئیس انجمن صنفی کامیون‌داران سیرجان تاکید کرد:رانندگان باید علاوه بر توجه به مشکلات خود باید با دید باز حتی المقدور جهت به حرکت در آوردن ناوگان خود اقدام کنند قبل از اینکه دیر شود.

منتشر شده

جامعه ایرانیروح‌الله اسماعیل نژاد عضو کانون انجمن‌های صنفی کامیون داران سراسر کشور گفت: در شرایط کنونی هیچ‌کدام از انجمن‌های صنفی رانندگان و حتی کانون انجمن‌های صنفی هیچ‌گونه موافقتی با اعتصاب ندارند و بر موضع خود در خصوص پیگیری مطالبات کامیون‌داران از مجاری قانونی ایستاده‌اند.

بعد از اعتراضات کامیون داران مسئولین دولتی و حکومتی بسیج شدند تا نیازهای رانندگان معترض را برطرف نمایند.انجمن‌های صنفی کامیون‌داران نیز علاوه بر حمایت از این اقدام مسئولین خود دست به کار شد تا این اعتصابات را سروسامان دهد.

روح‌الله اسماعیل نژاد عضو کانون انجمن‌های صنفی کامیون داران سراسر کشور در گفت‌وگو با جامعه ایرانی ضمن تقدیر از حرکت مسئولین برای برطرف کردن نیاز رانندگان گفت: طی چند روز گذشته حرکت‌های مثبتی از طرف مراکز اجرایی که در حوزه حمل‌ونقل فعال هستند صورت پذیرفت. دولت و وزارت بازرگانی و سایر نهادها فعالیت‌های خود را شروع کردند آن چیزی که در حال حاضر دستگیر راننده‌ها شده فقط لاستیک است.

لاستیک یکی از دلایل بزرگی است

اسماعیل نژاد گفت: لاستیک معضل بزرگی بود که بخش عمده‌ای از اعتراضات نیز به خاطر کمبود و گرانی آن بود که خوشبختانه تا حدود خیلی زیادی مشکلات کمبود لاستیک مرتفع شد و رانندگانی که فقط مشکل کمبود لاستیک داشتند امروز می‌توانند به سمت بارها و بنادر حرکت کنند و بارنامه تهیه کنند.

این عضو کانون انجمن‌های صنفی کامیون‌داران سراسر کشور تأکید کرد: آنچه مشهود است این فعالیت‌ها است و فعالیت‌های دیگری نیز به گفته خود مسئولین در راستای اجرایی شدن خواسته‌های رانندگان در حال انجام است که هنوز به مرحله نهایی نرسیده و نیاز به‌وقت بیشتری دارد تا مسئولین بتوانند روی این مسائل کار کنند.

موافق اعتصاب نیستیم

رئیس انجمن صنفی کامیون داران سیرجان مطرح کرد: در شرایط کنونی هیچ‌کدام از انجمن‌های صنفی رانندگان و حتی کانون انجمن‌های صنفی هیچ‌گونه موافقتی با اعتصاب ندارند و بر موضع خود در خصوص پیگیری مطالبات کامیون‌داران از مجاری قانونی ایستاده‌اند.

اسماعیل نژاد مطرح کرد: به‌طورکلی شرایط جنگ اقتصادی و روانی بر مملکت حاکم است امروز فشارهایی از طرف دشمنان به مملکت و نظام وارد می‌شود که باعث به وجود آمدن مسائل اخیر شد که کامیون‌داران با آن مشکلات در حوزه حمل‌ونقل دست‌وپنجه نرم می‌کنند .

کامیون داران اجازه موج سواری به دشمنان را ندهند

اسماعیل نژاد افزود: من فکر می‌کنم شایسته است همه کامیون‌داران و رانندگان سراسر کشور با درک شرایط و اوضاع کشور، با توجه به تمام مشکلاتی که وجود دارد؛ باید نگاهی به خود انداخته و با دید باز تصمیم بگیرند. نگاه کامیون‌داران باید به‌عنوان یک شهروند ایرانی و یک مسلمان انقلابی دفاع از آرمان‌های انقلاب و شهدا و دفاع از رهبری و ولایت‌فقیه باشد؛ به هرحال مسئولان با کفایت هم وجود دارند و باید در حمایت از مسئولان دلسوز همتی کرد که درخور شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی گفت: از کامیون‌داران محترم این درخواست را داریم که اجازه ندهند مخالفان و دشمنان نظام و انقلاب با سوار شدن بر موج اعتراضات آنها مسیر تحقق خواسته‌هایشان را منحرف کنند.

این عضو کانون انجمن‌های صنفی کامیون داران سراسر کشور تأکید کرد: آن‌هایی که می‌توانند سر کار بروند سریع‌تر فعالیت خود را شروع کنند. مسائل و مشکلات توسط انجمن صنفی کامیون داران و دست‌اندرکاران این حوزه در حال پیگیری است و امیدواریم این مشکلات به زودی رفع شود.

رئیس انجمن صنفی کامیون داران سیرجان مطرح کرد: اینکه رانندگان بخواهند بیش از این بر اعتصاب و اعتراضات پافشاری کنند، اعتبار و عیار خود را پایین می‌آورند و جدا از این موضوع دیگر کاری از دست انجمن‌های صنفی رانندگان بر نخواهد آمد زیرا که مشکلات و مسائل روز به روز حادتر و پیچیده‌تر می‌شود و از حالت مطالبه جویانه خارج خواهد شد.

وی در پایان گفت: کامیون‌دارن با توجه به حرکت مسئولین در جهت برطرف کردن خواسته‌های ایشان باید بار دیگر همت خود را نشان دهند و مانند گذشته از انقلاب و مردم دفاع کنند و اجازه سوءاستفاده معاندین از مطالبات برحق خود را ندهند و عیار خود را همچنان حفظ کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.