ارتباط با ما در

در پیام تسلیت به پوتین:

اسد: سرنگونی هواپیمای روسیه نتیجه قلدری‌های اسرائیل بود

اسد در این پیام با مسئول دانستن اسرائیل گفت: این اتفاق تاسف آور نتیجه قلدری‌های اسرائیل است که همواره از کثیف‌ترین و پلیدترین ابزار ممکن برای تحقق اهداف پست خود و اجرای دشمنی‌هایش در منطقه استفاده می‌کند.

منتشر شده

جامعه ایرانی- رئیس جمهوری سوریه در پیام تسلیتی به روسیه به خاطر کشته شدن نظامیان روس در حادثه سرنگونی هواپیمای نظامی این کشور در سوریه، اسرائیل را مسئول این رخداد دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از سانا، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در پیامی به ولادیمیر پوتین، همتای روس خود بابت کشته شدن نظامیان این کشور درسقوط هواپیمای نظامی روسیه در دریای مدیترانه تسلیت گفت.

وی در این پیام با مسئول دانستن اسرائیل گفت: این اتفاق تاسف آور نتیجه قلدری‌های اسرائیل است که همواره از کثیف‌ترین و پلیدترین ابزار ممکن برای تحقق اهداف پست خود و اجرای دشمنی‌هایش در منطقه استفاده می‌کند.

اسد افزود: ما مطمئنیم که چنین حوادث فاجعه‌باری نه شما و نه ما را از ادامه مبارزه با تروریسم که در راه آن نظامیان قهرمان کشورمان را از دست دادیم، منصرف نمی‌کند.

پیشتر وزارت دفاع روسیه نیز اسرائیل را بابت این حادثه مسئول خوانده بود.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.