ارتباط با ما در

در پی آنچه توهین به حضرت رقیه (س) تشخیص داده شد

دستور توقیف روزنامه صدای اصلاحات صادر شد

منتشر شده

جامعه ایرانی- در پی آنچه هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقیه (س) در یک روزنامه تشحیص داده شد دادستان کل کشور دستور ویژه‌ای را صادر کرد.

به گزارشروابط عمومی دادستانی کل کشور، در پی هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت رقیه (س) در یکی از روزنامه‌ها، حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری دادستان کل کشور طی نامه‌ای به دادستان ویژه روحانیت تهران خواستار توقیف این نشریه و برخورد با عاملان این اقدام شد.
متن این نامه به شرح زیر است:
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبداللهی
دادستان محترم ویژه روحانیت تهران
با سلام و تحیت
روزنامه صدای اصلاحات در شماره ۶۲۳ مورخ پنجشنبه ۹۷/۶/۲۲ و درست در روزی که همه عاشقان و عزاداران حسینی به نام حضرت رقیه (س) دختر گرانقدر حضرت سید الشهدا(ع) به سوگواری می پرداختند، با کمال تاسف عکس و عنوانی را در تیتر صفحه اول خود منعکس نموده که مصداق بارز هتک حرمت خاندان عصمت و طهارت می‌باشد.
بدین جهت مقرر می‌دارد ضمن تحت پیگرد قرار دادن مدیرمسئول روزنامه مذکور در اولین فرصت، تقاضای مجازات مناسب و توقیف نشریه هتاک را از دادگاه صالح بنمایید.
نظر به اینکه این اقدام موجب تالم خاطر و اعتراض امت اسلامی و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) در این ایام حزن و اندوه شده است، ضروری است نتیجه اقدامات، اعلام عمومی شود.
محمد جعفر منتظری

(پنجشنبه) گزارشی از ماجرای تغییر جنسیت دختری روستایی در روزنامه صدای اصلاحات چاپ شد که این مطلب واکنش‌های زیادی از سوی برخی چهره ها و حتی نهاد‌های مختلف داشت.

ماجرا از این قرار است که این مطلب درست در روز سوم ماه محرم که منسوب به حضرت رقیه (س) است، با تیتر «رقیه پس از ۲۲ سال مهدی شد» در صفحه یک روزنامه صدای اصلاحات به چاپ رسید و این شائبه را پیش آورد که این نشریه عمداً در روزی که مزین به نام دردانه سید‌الشهدا (ع) است چنین تیتری را منتشر کرده است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.