ارتباط با ما در

در مراسم گردهمایی مدیران مدارس نمونه کشوری مطرح شد

پیش‌بینی ولایتی از جنگ احتمالی آمریکا با ایران

آن‌ها کارشان را هم شروع کرده‌اند اما در جنگ با ایران در حوزه سخت افزاری،‌ نظامی و دفاعی حتما موفق نمی‌شوند.

منتشر شده

جامعه ایرانی- مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل خاطرنشان کرد: آمریکایی ها کارشان را در حوزه نرم افزاری و القاء فرهنگ غربی- آمریکایی آغاز کرده‌اند،‌ اما در حوزه سخت افزاری، نظامی و دفاعی حتما موفق نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا علی اکبر ولایتی طی سخنانی در مراسم گردهمایی مدیران مدارس نمونه کشوری براساس الگوی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: باید تربیت ما برطبق الگوی اسلامی –ایرانی انجام شود، اما ضعفی را احساس می‌کنیم که اکنون به نسل جدید توسط بیگانگان القاء می‌شود، آن‌هایی که این کشور و ملت را قبول ندارند.

وی افزود: رئیس جمهور افسار گسیخته آمریکا نیز از این که بگوید ما در پی نابودی ایران هستیم پرهیزی ندارد، حتی وزیر دفاع این کشور در زمان ریاست جمهوری ریگان گفته بود؛ باید ریشه ملت ایران را بخشکانیم، آن‌ها کارشان را هم شروع کردند اما در جنگ با ایران در حوزه سخت افزاری،‌نظامی و دفاعی حتما موفق نمی‌شوند بنابراین در حوزه نرم افزاری تلاش می‌کنند که فرهنگ غربی- آمریکایی را القاء کنند.

مشاور رهبری در امور بین الملل همچنین با تاکید بر این که باید هویت ملی و دینی به فرزندان این کشور شناسانده شود، گفت: تربیت ما مبتنی بر اسلام و سنت ایرانی باشد و در نظر داشته باشیم که امروز شکل غرب‌زدگی تغییر کرده است،‌ لذا اگر می‌خواهیم این کشور  آینده‌ای داشته باشد که حتما خواهد داشت باید فرزندان را در حوزه تزکیه و تعلیم خوب تربیت کنیم.

یک دیدگاه

یک دیدگاه

  1. احمدعلی

    شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ در ۱۹:۰۶

    بد تیتر می زنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.