ارتباط با ما در

فراهانی عضو شورای شهر تهران تشریح کرد

آخرین وضعیت مردی که جلوی شهرداری خودسوزی کرد

مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت مردی که خود را روبروی شهرداری مرکز به آتش کشید، توضیحاتی ارایه داد.

منتشر شده

جامعه ایرانی – مجید فراهانی با بیان اینکه حال عمومی فردی که هفته گذشته در مقابل شهرداری خودسوزی کرد، اصلا خوب نیست، گفت: روز گذشته به ملاقات وی رفتم. متاسفانه میزان سوختگی ۶۹درصد است. بخشی از ریه او سوخته و از طریق دستگاه تنفس می‌کند.

عضو شورای شهر ادامه داد: پزشکان منتظر هستند تا عفونت و تورم ناشی از سوختگی کاهش یابد تا بتوانند عمل‌های جراحی را آغاز کنند. اورژانس بیمارستان سوانح و سوختگی مطهری تمام تلاش خود را انجام داده است، اما حال عمومی او مناسب نیست.

۱۷ شهریور ماه یک مرد جوان در مقابل شهرداری تهران خودسوزی کرد.براساس اطلاعات موجود این فرد ابتدا با صدا بلند فریاد می‌زد و سپس با ریختن بنزین و روشن کردن شعله خودش را به آتش کشید.

برخی از شهروندان مدعی هستند این فرد صاحب مغازه‌ای در منطقه دو شهردار ی تهران بوده است که از سوی شهرداری ۵۰۰ میلیون تومان جریمه شده است.

همین امر باعث شده تا این فرد به شهرداری تهران مراجعه کرده و از آنها تقاضای کمک کند اما زمانی که پاسخ مناسبی از نظر خود دریافت نمی‌کند اقدام به خودسوزی می‌کند.

هرچند به طور دقیق خواسته این فرد و پاسخ مسئولان به وی هنوز مشخص نشده است.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.