ارتباط با ما در

به مناسبت هفته دولت و در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها؛

نشست خبری سرپرست سازمان «سمت» برگزار می‌شود

نشست خبری سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت) روز دوشنبه ۱۲ شهریورماه با حضور سرپرست و معاونان این سازمان و با هدف تشریح فعالیت‌ها و اعلام برنامه‌های آتی «سمت» در دوره جدید، برگزار می‌شود.

منتشر شده

جامعه ایرانینشست خبری سرپرست سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت) روز دوشنبه ۱۲ شهریورماه با حضور سرپرست و معاونان این سازمان و با هدف تشریح فعالیت‌ها و اعلام برنامه‌های آتی «سمت» در دوره جدید، برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی «سمت»، جواد ایرجی مدیر روابط عمومی سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی (سمت) گفت: اولین نشست خبری دکتر ذبیحی سرپرست سازمان «سمت» به مناسبت هفته دولت و در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها، با حضور خبرنگاران و تصویربرداران رسانه‌ها، روز دوشنبه ۱۲ شهریورماه ساعت ۱۰ صبح در سالن کنفرانس سازمان «سمت» به نشانی بزرگراه جلال آل احمد، غرب پل یادگار امام (ره)، برگزار می‌شود.

به گفته ایرجی، در این نشست خبری محمد ذبیحی سرپرست سازمان «سمت» و معاونان وی، با هدف ارائه گزارش فعالیت‌ها و اعلام برنامه‌های «سمت» در دوره جدید، پاسخگوی پرسش‌های خبرنگاران خواهند بود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.