ارتباط با ما در

بر اساس گزارش هیئت حل اختلاف استانداری اعلام شد

دستگیری ۹ عضو شورای شهر استان تهران

برای ۶ نفر به اتهام جعل مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت و سوءاستفاده از موقعیت شغلی به سلب عضویت از شورا رای صادر شده است.

منتشر شده

جامعه ایرانی- استانداری تهران با انتشار گزارش هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان در دوره پنجم فعالیت شوراها، نتایج بررسی‌ها در این خصوص را در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا، عملکرد هیئت حل اختلاف و رسیدگی به شکایات استان در دوره پنجم فعالیت شوراهای اسلامی نشان می‌دهد در این دوره، طی برگزاری ۶ جلسه، تعداد ۲۹ پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.

براین اساس؛ ۲۵ نفر به دلیل عدم سکونت، سوء‌استفاده از موقعیت و سوءاستفاده از اموال شهرداری و اقدامات غیرقانونی دیگر براساس ماده ۱۸ آیین نامه اجرایی هیئت های حل اختلاف مورد اتهام قرار گرفته‌اند.

همچنین برای ۶ نفر به اتهام جعل مدرک تحصیلی و کارت پایان خدمت و سوءاستفاده از موقعیت شغلی به سلب عضویت از شورا رای صادر شده است.

۹ نفر نیز به اتهام ارتشاء و تبانی در معاملات شهرداری دستگیر شدند که اکنون با قرار وثیقه آزاد هستند و یک نفر به اتهام سوءاستفاده از موقعیت و تحصیل مال نامشروع در تعلیق قضایی است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.