ارتباط با ما در

محققان مطرح کردند

اضطراب وراثتی است؟

تیمی از دانشکده پزشکی و بهداشت عمومی ویسکانسین ۳۷۸ میمون دم کوتاه را مورد بررسی قرار دادند. در این مطالعه میمون‌های جوان‌تر انتخاب شدند چراکه اضطراب شدید در کودکی خطر اضطراب و افسردگی در انسان را به همراه دارد.

منتشر شده

جامعه ایرانی– بر اساس مطالعات تازه، اتصالات در مناطق مختلف مغز که به افزایش اختلال اضطراب مربوط می‌شوند احتمالاً مسئله‌ای است که به ارث می‌بریم.

به گزارش جامعه ایرانی به نقل از نیوزویک، بر اساس تحقیقات صورت گرفته روی میمون‌ها، دانشمندان بر این باورند که این اتصال میان مناطق مختلف- هسته مرکزی آمیگدالا و هسته بستر نوار انتهایی- امکان انتقال در نسل‌های یک خانواده را دارد.

تیمی از دانشکده پزشکی و بهداشت عمومی ویسکانسین ۳۷۸ میمون دم کوتاه را مورد بررسی قرار دادند. در این مطالعه میمون‌های جوان‌تر انتخاب شدند چراکه اضطراب شدید در کودکی خطر اضطراب و افسردگی در انسان را به همراه دارد.

محققان امیدوارند که این یافته‌ها پایه مطالعات بیشتر برای تشخیص خطرات اضطراب در کودکان قرار گیرد.

دکتر ند کالین، استاد بخش روان‌پزشکی دانشکده پزشکی و بهداشت عمومی دانشگاه ویسکانسین  به نیوزویک گفت: «ما همچنان به دنبال کشف مدارهای مغزی هستیم که زمینه اضطراب انسان هستند، به‌خصوص تغییرات در عملکرد مدار که زمینه خطرات افزایش اضطراب و اختلال افسردگی در سنین کودکی است.

بااین‌حال جاناتان اولر، دیگر نویسنده این مطالعه تأکید کرد که این اتصالات مغزی مربوط به اضطراب تمام داستان نیست و لازم است که دانشمندان با مطالعه هر چه بیشتر این الگو، تصویر کامل‌تری از مکانیسم‌های پیچیده عصبی و ژنتیکی که زمینه اضطراب و اختلالات اضطرابی را ایجاد می‌کنند، به دست دهند.

اختلالات اضطرابی شامل اختلال اضطرابی عمومی که طی آن یک شخص بیش از اندازه نگران می‌شود؛ اختلال هراس که طی آن فرد دچار  حملات ترس می‌شود؛ و اختلال اضطراب اجتماعی که ویژگی‌اش ترس از موقعیت‌های اجتماعی و اجرایی است، می‌شود.

روش‌های درمانی فعلی بر مقابله با علائم اختلافات اضطراب متمرکز است اما مانع رشد آن‌ها نمی‌شود. با توجه به اینکه ۴۰ میلیون انسان ۱۸ تا ۵۴ ساله دچار اضطراب هستند، انجام چنین تحقیقاتی اهمیت ویژه دارد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.