ارتباط با ما در

دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر داد:

احتمال رفع فیلتر تلگرام

دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: در خصوص اینستاگرام فعلا هیچ بحث خاصی نشده و در صورتی که خدمات پایدار داخلی در حوزه پیام رسان‌ها ایجاد شود، این احتمال وجود دارد که تلگرام رفع فیلتر شود.

منتشر شده

جامعه ایرانی– دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: در خصوص اینستاگرام فعلا هیچ بحث خاصی نشده و در صورتی که خدمات پایدار داخلی در حوزه پیام رسان‌ها ایجاد شود، این احتمال وجود دارد که تلگرام رفع فیلتر شود.

ابوالحسن فیروزآبادی اشاره به اقدامات شورای عالی فضای مجازی در خصوص پیام رسان‌ها گفت: در شورای عالی فضای مجازی برای پیام رسان‌ها مصوبه تصویب شده و وجود دارد و در حال حاضر این مصوبه در حال اجرا است.

رییس مرکز ملی فضای مجازی ایران ادامه داد: در خصوص اینستاگرام فعلا هیچ بحث خاصی نشده؛ البته در سال‌های اخیر مردم و نخبگان درباره باز شدن یا بسته شدن برخی از پیام رسان‌ها صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که در این خصوص شورای عالی فضای مجازی درباره بازشدن توییتر یا فیلتر شدن اینستاگرام هیچ بحث و بررسی تا به امروز نداشته است.

وی با اشاره به تصمیمات در نظر گرفته شده برای پیام رسان تلگرام، گفت: تصمیم درباره فیلترینگ تلگرام، یک تصمیم قضایی است و رویکرد شورای عالی فضای مجازی خروح از انحصار تلگرام بوده که با فیلترینگ بخشی از آن محقق شده است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی تاکید کرد: در صورتی که خدمات پایدار داخلی در حوزه پیام رسان‌ها ایجاد شود، این احتمال وجود دارد که تلگرام رفع فیلتر شود، البته این تصمیم درباره این موضوع به عهده قوه قضاییه است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.