ارتباط با ما در

سخنگوی وزارت خارجه تشریح کرد

ظریف برای مذاکره با آمریکایی‌ها به عمان رفت؟

قاسمی با بیان اینکه خبر سفر آقای ظریف به عمان به‌هنگام داده شد، گفت: چیزی پنهان در مورد سفر آقای ظریف به عمان وجود ندارد.

منتشر شده

جامعه ایرانی– سخنگوی وزارت خارجه با تکذیب سفر محمدجواد ظریف وزیر خارجه به عمان برای مذاکره احتمالی با طرف‌های خارجی ثالث گفت: از این سفرها نمی‌توان بر اساس یک مورد خاصی که در گذشته بوده استنباط مشخصی را ارائه کرد.

بهرام قاسمی صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد سفر چندی پیش ظریف به عمان و اینکه این سفر یک مرتبه انجام شد و با توجه به سابقه عمان در میانجیگری میان ایران و آمریکا برخی این سفر را به این موضوع مرتبط دانستند، تصریح کرد: روابط ایران و عمان از دیرباز روابط روشن و شفافی بوده است و ما این سفرها و تعاملات را بین دو کشور به صورت مرتب و در سطوح مختلف داریم.

وی ادامه داد: قبل از سفر آقای ظریف به عمان، هیاتی از ایران به عمان رفته بود و مقامات عمانی نیز به تهران سفر کرده بودند.

قاسمی با اشاره به روابط مستحکم و دیرینه ایران و عمان، گفت: در جریان رایزنی‌هایی که بین مقامات دو کشور صورت می‌گیرد در مورد پیشبرد مسائل دوجانبه و منطقه‌ای رایزنی و گفت‌وگو انجام می‌شود و از این سفرها نمی‌توان بر اساس یک مورد خاصی که در گذشته بوده چنین استنباط مشخصی را ارائه کرد و به نظر می‌رسد آنچه که در این زمینه مدنظر شماست گمانه‌زنی رسانه‌ای است.

وی با بیان اینکه خبر سفر آقای ظریف به عمان به‌هنگام داده شد، گفت: چیزی پنهان در مورد سفر آقای ظریف به عمان وجود ندارد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.