ارتباط با ما در

خبرگزاری دولت گزارش داد

روایتی از تجمع خشونت‌آمیز شب گذشته در آبادان

در این تجمع پلیس و نیرو های امنیتی اقدام به متفرق کردن تجمع کنندگان کردند که برخی از این افراد با پرتاب اشیاء و سنگ با ماموران انتطامی درگیر شدند.

منتشر شده

جامعه ایرانی– گزارشی از تجمع تعدادی از شهروندان آبادانی شامگاه یکشنبه به بهانه پایین بودن کیفیت آب شرب این شهر در منطقه سلیچ غربی آبادان با ماموران انتظامی حاضر در محل درگیر شدند.
ایرنا، خبرگزاری دولت، گزارشی از تجمع شب گذشته مردم آبادان در اعتراض به کیفیت آب شرب منتشر کرد. این تجمع یک روز پس از تجمع مردم خرمشهر به کیفیت پایین و شور بودن آب آشامیدنی که به درگیری و خشونت انجامید برگزار شد.
براساس گزارش خبرگزاری ایرنا تجمع مردم آبادان از ساعت ۲۲ یکشنبه شب آغاز شد و معترضان ابتدا شعارهای انتقادی را مطرح کردند.
در این تجمع پلیس و نیرو های امنیتی اقدام به متفرق کردن تجمع کنندگان کردند که برخی از این افراد با پرتاب اشیاء و سنگ با ماموران انتطامی درگیر شدند.
معترضان تعدادی سطل زباله را آتش زده و نظم عمومی منطقه را بر هم زدند.
این افراد یک خودرو پارک شده در خیابان را که گفته می شود مربوط به پلیس است را آتش زدند که توسط ماموران آتش نشانی خاموش شد.
راه های منتهی به منطقه سلیچ غربی توسط نیروهای انتظامی بسته شده و پلیس اوضاع را در تحت کنترل دارد.
شهرستانهای آبادان و خرمشهر طی چند روز گذشته به دلیل پایین آمدن کیفیت آب شاهد اعتراضات مسالمت آمیز مردم این شهرها بود.
کیفیت آب شهرستانهای خرمشهر و آبادان با افتتاح طرح نخست انتقال آب غدیر امروز یکشنبه به سه هزار میکروموس بر متر مکعب رسید و از ۱۵ تیر ماه با افتتاح طرح دوم این میزان به ۲ هزار میکروموس بر متر مکعب خواهد رسید.

یک دیدگاه

یک دیدگاه

  1. همشهری

    دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ در ۱۱:۴۴

    البته اعتراض درمورد آب شرب درخرمشهر و آبادان بجا و بحق است و مسئولین ذیربط زودتر از اینها باید بفکر چاره می بودند . اما آتش زدن سطل آشغال و ماشین پلیس و یا مراکز دولتی و خصوصی کاربسیار زشت است و پلیس حق دارد با ناامنیها براساس وظیفه اش عمل کند که بدون شک کسانیکه نسبت به آب شرب اعتراض دارند با این عده اغتشاش گر باید ازهم جدا کرد . امیدواریم مردم خرمشهر و آبادان هرچه زودتر به آب شرب تمیز برسند که واقعا اونجاها هوا بشدت گرم است و مسئولین شبانه روز باید برای حل این مشکل تلاش کنند .

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.