ارتباط با ما در

وزارت امور خارجه آمریکا مطرح کرد

وعده اعمال سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ علیه ایران

یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا به خبرگزاری ترند آذربایجان گفت: سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ در انتظار ایران خواهد بود.

منتشر شده

جامعه ایرانی– یکی از مقامات وزارت خارجه آمریکا به خبرگزاری ترند آذربایجان گفت: سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ در انتظار ایران خواهد بود.

به گزارش جامعه ایرانی به نقل از ترند، این مقام آمریکایی گفت: تیم‌هایی از دیپلمات‌ها و کارشناسان ما درحال دیدار با شرکایشان در سراسر جهان هستند و نگرانی‌های خاص خود درباره برنامه اعمال مجدد تحریم‌های هسته‌ای آمریکا و بعد گام‌های بعدی در مورد ایران را با آن‌ها در میان می‌گذارند. ما در تمامی سطوح به‌طور کامل به این مسئله متعهد هستیم.

نماینده وزارت خارجه آمریکا اشاره کرد که خروج دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور از توافق هسته‌ای تنها یک دلیل ساده داشت: این توافق نتوانست امنیت مردم آمریکا در برابر خطرات ناشی از ایران را تضمین کند.

این مقام آمریکایی در ادامه مدعی شد: این موضوع که برنامه جامع اقدام مشترک موسوم به برجام باعث افزایش ثبات خاورمیانه می‌شود، برای آمریکا، اروپا و خاورمیانه درست نبود. مشخص است که برجام به بلندپروازی‌های هسته‌ای ایران نیز پایان نداده است.

وی تصریح کرد: این تحریم‌ها، سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ خواهد بود.

وی متذکر شد که ایران باید شرح کامل ابعاد نظامی قبلی برنامه هسته‌ای خود را به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه کند و چنین اقداماتی را به‌طور کامل و همیشگی با قابلیت راستی آزمایی رها کند.

این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه مدعی شد که ایران باید غنی‌سازی اورانیوم را متوقف کند و هرگز به دنبال پردازش مجدد پلوتونیوم نرود، راکتور آب سنگین خود را تعطیل کند و دسترسی بی‌قیدوشرط آژانس به تمامی سایت‌های خود را فراهم کند.

رئیس‌جمهور آمریکا ماه گذشته به‌طور رسمی خروج کشورش از برجام را اعلام کرد و حال به دنبال اعمال مجدد تحریم‌های هسته‌ای است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.