ارتباط با ما در

اتفاقات روز چهارم جام جهانی که از دست دادید

از اقتدار فغانی تا عملی شدن قول ابراهیموویچ

روز چهارم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با چندین و چند اتفاق همراه بود و با درگیری در بازی صربستان و کاستاریکا، و حضور زلاتان ابراهیموویچ در بازی مکزیک و آلمان که تاکنون بزرگترین شگفتی جام جهانی بوده، داغ تر شد.

منتشر شده

جام جهانی– روز چهارم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با چندین و چند اتفاق همراه بود و با درگیری در بازی صربستان و کاستاریکا، و حضور زلاتان ابراهیموویچ در بازی مکزیک و آلمان که تاکنون بزرگترین شگفتی جام جهانی بوده، داغ تر شد.

به گزارش جامعه ایرانی به نقل از دیلی میل، در ادامه تمامی اتفاقای که ممکن است از روز چهارم رقابت‌ها از دست داده باشید، آورده شده است.

سوراخ روی جوراب ورزشی نیمار

نیمار در بازی با سوئیس روز سختی را پشت سر گذاشت چراکه تیم برزیل با نتیجه یک بر یک مقابل این تیم متوقف شد. او حتما پس از بازی هم آزرده خاطر شد که تصاویر جوراب پاره شده‌اش در رسانه‌ها منتشر شد.

شاید این سوراخ‌ها برای او یادآور شرایط سختی باشد که مردان سوئیس در بازی بر او تحمیل کردند و ظرف ۹۰ دقیقه بازی ۱۰ بار او را فریب دادند.

با این حال سوراخ پشت جوراب به طور روزافزون در میان بازیکنان حرفه‌ای شهرت یافته چراکه باعث رها شدن فشار روی عضلات پشت پا شده و درد را در مراحل بعدی بازی کاهش می‌دهد.

اتلاف وقت به سبک مربی صربستان

ملادن کرستاییچ، مربی تیم صربستان توپی که از جریان بازی خارج شده و به سمتش می‌آمد را از میان دو پا رد کرده و رها کرد تا از این فرصت برای اتلاف وقت استفاده کند چراکه نتیجه یک بر صفر به نفع صرب‌ها بود و بازیکنان کاستاریکا در تلاش برای کسب نتیجه مساوی در این دیدار بودند.

«شما دارید می‌برید، پس …»

در لحظات پایانی بازی صربستان و کاستاریکا یک کشمکش و درگیری ایجاد شد چراکه نمانیا ماتیچ، بازیکن تیم صربستان سعی کرد توپ را از دست دستار مربی کاستاریکا درآورد.

این اتفاق مقابل نیمکت ذخیره‌های تیم کاستاریکا رخ داد و باعث شد تعدادی از بازیکنان و کادر فنی در این درگیری مداخله کنند. آنها از رفتار خشن ماتیچ ناراحت شده بودند. زمانیکه همه چیز آرام‌تر شده بود، مارکو اورنا از تیم کاستاریکا به سمت نیمکت صربستان و دوربین حرکت کرد و صدایش به گوش رسید که می‌گفت: «شما دارید می‌برید، پس ….» (به تیم مقابل توهین کرد).

داور به سمت فناوری وار(VAR) یا فناوری کمک ویدئویی به داور رفت تا ببیند آیا این صحنه نیازی به کارت قرمز دارد یا خیر اما در نهایت تصمیم گرفت که اقدام دیگری در این زمینه لازم نیست.

قول داده بود که بیاید … و آمد

زلاتان ابراهیموویچ قول داده بود که این تابستان در رقابت‌های جام جهانی حضور خواهد داشت و علیرغم اینکه برای تیم ملی سوئد انتخاب نشده بود، به روسیه سفر کرد.

این بازیکن ۳۶ ساله در دیدار آلمان و مکزیک، نخستین بازی گروه اف که سوئد در آن قرار گرفته، حضور یافت. از کسی پنهان نیست که ابراهیموویچ می‌خواست به همراه تیم ملی‌اش راهی روسیه شود نه به صورت شخصی.

داور کروس را هل داد

تونی کروس که در نیمه زمین آلمان روی بازیکن مکزیک خطا کرده بود، با داور این دیدار دچار تنش شد و مقابل او ایستاد و باعث شد که داور او را به عقب براند.

علیرضا فغانی، داور ایرانی دستان خود را باز کرد تا کروس نتواند بیش از این به او نزدیک شود و هافبک آلمان‌ها ریسک جریمه شدن را به جان خریده و سعی کرد رودروی فغانی قرار گیرد.

نشانه‌های ترسناک

۱۹۹۸: فرانسه قهرمان جام جهانی/ ۲۰۰۲: فرانسه نتوانست از گروه خود بالا بیاید

۲۰۰۶: ایتالیا قهرمان جام جهانی/ ۲۰۱۰: ایتالیا نتوانست از گروه خود بالا بیاید

۲۰۱۰: اسپانیا قهرمان جام جهانی/ ۲۰۱۴: اسپانیا نتوانست از گروه خود بالا بیاید

۲۰۱۴: آلمان قهرمان جام جهانی/ ۲۰۱۸: ؟؟؟

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.