ارتباط با ما در

چرا باید ملک مورد نظرمان را اقساطی بخریم؟

در روش خرید اقساطی، شما میتوانید هر ماه مبلغی متناسب با درآمد خود را به عنوان قسط پرداخت کنید. این امر به شما کمک میکند تا جریان نقدی خود را بهتر مدیریت و برنامه‌ریزی کنید.

منتشر شده

images_1723957432_66c180b8150ce.jpeg

خرید ملک در سراسر جهان یکی از ایمن ترین راه های سرمایه گذاری است که علاوه بر سرمایه گذاری یکی از نیاز های اولیه هر فرد برای تشکیل خانواده و مستقل شدن میباشد. حال در این مقاله به مزایای خرید ملک به صورت اقساطی پرداخته ایم تا قبل از خرید بتوانید تصمیم بهتری برای روش پرداختی خود بگیرید. در اینجا چند مورد از مهمترین مزایای خرید ملک به صورت اقساطی را برایتان شرح می دهیم:

افزایش توان خرید:

خرید ملک به صورت اقساطی این امکان را به شما میدهد که بتوانید ملکی را تهیه کنید که در صورت خرید نقدی، توان مالی شما برای آن کافی نباشد. این روش به شما کمک میکند تا با پرداخت مبالغ کوچکتر در هر ماه، صاحب ملک مورد نظرتان شوید.

مدیریت بهتر جریان نقدی:

در روش خرید اقساطی، شما میتوانید هر ماه مبلغی متناسب با درآمد خود را به عنوان قسط پرداخت کنید. این امر به شما کمک میکند تا جریان نقدی خود را بهتر مدیریت و برنامه‌ریزی کنید.

امکان سرمایه‌گذاری:

خرید ملک به صورت اقساطی این امکان را به شما میدهد که بتوانید با بخشی از درآمد ماهانه خود، در ملک سرمایه‌گذاری کنید. در آینده، این ملک میتواند برای شما با اجاره آن به منبع درآمد تبدیل شود و در هر صورت سرمایه محسوب شود.

جلوگیری از افزایش بیشتر قیمت‌ها:

با توجه به روند افزایشی قیمت مسکن، خرید ملک به صورت اقساطی می تواند مانع از افزایش بیشتر قیمت‌ها و سرمایه‌گذاری در بخش مسکن شود زیرا خرید ملک به صورت معمول نیز کار آسانی نیس و اگر شما برای جمع شدن بودجه خود صبر کنید نمیتوانید از افزایش ارزش و قیمت ملک در گذر زمان چشم پوشی کنید و روز به روز از آن دور خواهید شد.

امکان بهره‌گیری از تسهیلات بانکی:

در روش خرید اقساطی، معمولاً میتوان از تسهیلات بانکی برای پرداخت اقساط استفاده کرد که این امر می تواند به کاهش بار مالی شما کمک کند در این روش شما با استفاده از وام های بانکی پرداخت مبلغ ملک مورد نظر را انجام میدهید در عوض هر ماه أقساط خود را به بانک پرداخت خواهید کرد.

images_1723980060_66c1d91c0f858.jpg

در مجموع، خرید ملک به صورت اقساطی مزایای متعددی دارد که میتواند به بهبود وضعیت مالی شما و تسهیل دستیابی به ملک مورد نظر کمک کند. اگر به دنبال خرید اقساطی با شرایط عالی هستید میتوانید یکی از گزینه های جدی خود را خرید ملک در قبرس شمالی قرار دهید در این کشور پروژه های ساختمانی زیادی برای ارائه با شرایط عالی و بدون بهره وجود دارند که شما بر حسب سلیقه و بودجه خود میتوانید نسبت به خرید آپارتمان، ویلا و زمین اقدام نمایید.

چه نکاتی را باید در انتخاب ملک اقساطی مد نظر قرار دهم؟

در انتخاب ملک به صورت اقساطی، چند نکته مهم را باید در نظر داشته باشید:

موقعیت و محل ملک:

بررسی موقعیت جغرافیایی ملک و دسترسی به امکانات و خدمات شهری بسیار مهم است. این موارد میتواند بر ارزش و قابلیت سرمایه‌گذاری ملک در آینده تاثیر بگذارد.

وضعیت ساخت و ساز:

سن ساختمان، کیفیت ساخت، میزان نوسازی و تعمیرات انجام شده را بررسی کنید. این موارد بر هزینه‌های نگهداری و میزان استهلاک ملک تأثیر دارند.

شرایط اقساط:

به مواردی مانند مدت زمان بازپرداخت اقساط، نرخ سود، میزان پیش‌پرداخت و همچنین امکان پرداخت زودهنگام اقساط توجه کنید.

وضعیت مالکیت:

مطمئن شوید که ملک دارای سند رسمی و مالکیت قانونی است و هیچ مشکل حقوقی یا قضایی ندارد. برای این منظور بهتر است قبل از خرید حتما استعلام های لازم را انجام دهید.

امکانات و زیرساخت‌ها:

بررسی دسترسی به امکانات عمومی مانند حمل و نقل عمومی، مراکز خرید، بیمارستان، مدارس و… بسیار مهم است. همچنین علاوه بر امکانات و درسترسی های شهری، امکانات ملک نیز بسیار مهم هستند امکاناتی مانند استخر، سیستم تهویع مطبوع، گرمایش از کف، متریال استفاده شده و … .

بررسی مالی:

میزان درآمد خود را با اقساط پیشنهادی مقایسه کنید تا مطمئن شوید که توان پرداخت اقساط را دارید و این امر بار مالی شما را افزایش نمی‌دهد.

ارزیابی تخصصی ملک:

images_1723979866_66c1d85a9f5f3.jpg

در صورت امکان، از کارشناس رسمی بخواهید تا ملک را ارزیابی و نظر خود را درباره قیمت و وضعیت آن اعلام کند. در این صورت شما با اطمینان بالاتر و ایمنی بیشتری میتوانید نسبت به خرید و سرمایه گذاری خود اقدام نمایید و خطر کلاهبرداری و ضررهای احتمالی را به صفر برسانید.

با در نظر گرفتن این نکات، می‌توانید ملک مناسب و مقرون به صرفه‌ای را به صورت اقساطی خریداری کنید. پس اگر شما به دنبال خرید ملک برای خود هستید که یکی از ایمن ترین نوع سرمایه گذاری و یک نیاز اولیه ضروری نیز محسوب میشود. شما به راحتی میتوانید برای خرید آن به صورت اقساطی اقدام نمایید در غیر این صورت خرید آن به صورت نقدی زمان بیشتری نیاز دارد حتی اگر از افزایش قیمت آن را در گذر زمان صرفه نظر کنید. پس بهترین روش برای خرید ملک همان روش أقساطی میباشد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.