ارتباط با ما در

اتحاد موتورIREMCO کیفیت برتر، اصالت ایرانی

اتحاد موتور IREMCO نامی معتبر در صنعت خودروسازی ایرانی است که توانسته است با تولید قطعات با کیفیت اقتدار خود را به رخ بکشد. این گروه در چهر دهه تلاش توانسته است صنعت خودروسازی را با تحولات زیادی رو به رو کند و امروزه این صنعت بخش زیادی از موفقیت خود را مدیون گروه صنعتی اتحاد موتور است.

منتشر شده

اتحاد موتور IREMCO نامی معتبر در صنعت خودروسازی ایرانی است که توانسته است با تولید قطعات با کیفیت اقتدار خود را به رخ بکشد. این گروه در چهر دهه تلاش توانسته است صنعت خودروسازی را با تحولات زیادی رو به رو کند و امروزه این صنعت بخش زیادی از موفقیت خود را مدیون گروه صنعتی اتحاد موتور است.

آی آر امکو که نام تجاری این گروه تجاری به شمار می رود به استفاده از استانداردهای بین المللی پایبند است و امروزه با بسیاری از کشورهای دنیا برای ورود علم و تکنولوژی به داخل کشور مراوده دارد.

بهتر است بدانید اتحاد موتورIREMCO از جمله برندهایی است که شما می توانید پویایی و تحرک را در آن به خوبی تجربه کنید. این برند با همکاری مهندسان جوان توانسته است قطعات با کیفیتی را تولید کند. تمامی مراحل کنترل کیفی در گروه صنعتی اتحاد موتور زیر نظر مهندسان انجام می شود و آنها این کار را با نظارت بسیار دقیق انجام می دهند تا خروجی کار بسیار درخشان و قابل اعتماد باشند. همین امر باعث شده است که خریداران به محض مشاهده نام IREMCO سریعا برای خرید این قطعات اقدام می کنند.

کیفیت برتر با تمایز اصالت ایرانی

کیفیت یکی از مهمترین اصولی است که اتحاد موتورIREMCO است که این برند به آن پایبند است. در واقع، برند آی آر امکو در تلاش است که از مواد اولیه با کیفیت در تولید این محصولاتش استفاده کند تا بتواند به خریداران اطمینان دهد که این قطعات قرار است برای چندین سال در خودرو به کار برده شوند و هرگز شما نیازی ندارید که در مدت زمان کوتاهی آنها را تعویض کنید. با توجه به این موضوع که فضای داخلی خودرو فضایی است که می تواند به مستهلک شدن قطعات کمک کند، اما گروه صنعتی اتحاد موتور توانسته است محصولات را به گونه ای تولید کند که به خوبی بر این فضا غلبه کنند.

اتحاد موتور IREMCO به منظور ورود تکنولوژی و دانش نوین با شرکت های بزرگی از جمله تکنولوژی شرکتهای Beru آلمان، Valeo فرانسه، Faurecia فرانسه، KWANGJIN کره جنوبی و KESENS چین همکاری دارد. تمامی این شرکت ها دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته ای هستند که گروه صنعتی اتحاد موتور توانسته است آنها را به صنعت خودروسازی داخلی تزریق کند. اما چیزی که سبب می شود کار اتحاد موتورIREMCO متفاوت به نظر برسد تزریق اصالت ایرانی در تولید قطعات است.

هدف اصلی اتحاد موتور IREMCO تلاش به خودکفایی جامعه ایرانی در صنعت خودروسازی است. صنعت خودروسازی یکی از صنایع بسیار مهم در سراسر دنیا است و این دانش می تواند به کشورها کمک کند به سمت جلو حرکت کنند و خود را با ویژگی های قرن بیست و یکم تطبیق دهند. این برند توانسته است با همکاری مهندسان جوان و خلاق به این هدف دست پیدا کند و صنعت خودروسازی ایرانی را با تحولات زیادی رو به رو کند. چهار دهه تجربه اتحاد موتورIREMCO یکی از بزرگترین سرمایه های این گروه صنعتی است و صنعت خودروسازی بسیاری از پیشرفت های خود را مدیون آی آر امکو است.

اصالت و کیفیت: افتخار IREMCO در صنعت

اتحاد موتور IREMCO در تولید قطعات بسیار حساس است و مهندسانی که در این گروه مشغول به فعالیت هستند تمامی مراحل کنترل کیفی را با دقت نظارت دارند. همین امر باعث شده است که این قطعات طول عمر بالایی داشته باشند و خریداران با اطمینان کامل این محصولات را خریداری نمایند. گروه صنعتی اتحاد موتور تلاش کرده است که به اقتصاد کشور کمک کند. اولا باید بدانید این برند با رویکردهای ویژه ای که دنبال می کند توانسته است واردات محض قطعات را به میزان زیادی کاهش دهد. در نتیجه، هیچ گونه ارزی از کشور خارج نمی شود و این مسئله به تقویت اقتصاد در ایران کمک می کند.

مسئله دیگری که گروه صنعتی اتحاد موتور توانسته است به خوبی در جامعه و صنعت خودروسازی ایرانی پیاده سازی کند کارآفرینی است. امروزه هزاران نفر در سراسر کشور در مجموعه های آی آر امکو مشغول به کار هستند و همین امر افتخاری است که جایگاه و قدرت بالای این برند را به رخ می کشد. با توجه به تمامی این موارد، باید بدانید که گروه صنعتی اتحاد موتور یکی از بزرگترین و قدرتمندترین تولید کنندگانی است که در داخل کشور وجود دارد و چرخ های اقتصادی کشور را رو به جلو حرکت می دهد.

سازندگی ایرانی، کیفیت جهانی: معرفی IREMCO

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد اتحاد موتور IREMCO در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید این برند توانسته است با تولید قطعات با کیفیت برای بخش های داخلی و خارجی خودرو به برندی معتبر تبدیل شود. همچنین، گروه صنعتی اتحاد موتور با همکاری مهندسان ایرانی و تعامل و ارتباط با تولیدکنندگان خودرو در کشورهای دیگر توانسته است صنعت خودروسازی را در ایران دستخوش تحولات زیادی نماید. افرادی که به دنبال استعلام قیمت محصولات اتحاد موتورIREMCO هستند می توانند با کارشناسانی که در نمایندگی های این برند در سراسر کشور حضور دارند در تماس باشند و اطلاعات تکمیلی را از آنها بدست بیاورند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.