ارتباط با ما در

عملکرد لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد از پرطرفدارترین روش های از بین بردن موهای زائد است که بسیار پرمتقاضی است. بیشتر افراد آن را معجزه ای می دانند که آن ها را از شر روش های سنتی و زمان بر خلاص کرده است.

منتشر شده

عملکرد لیزر موهای زائد به این صورت است که نور لیزر به فولیکول مو می تابد و با ایجاد حرارت باعث تخریب و آسیب به فولیکول مو می شود و در نتیجه دیگر مویی رشد نمی کند. خب سوال اینجاست پس چرا بعد از لیزر باز هم در برخی نواحی مو رشد می کند؟  رشد موها بعد از لیزر به این دلیل است که موها دارای چرخه رشد و استراحت هستند یعنی موهایی که در فاز رشد قرار دارند با لیزر از بین می روند اما موهایی که در فاز استراحت هستند از بین نمی روند و نیاز به تکمیل جلسات لیزر می باشد تا تمام موها از بین بروند.

مزایای لیزر موهای زائد

از بین رفتن موهای زائد

روشن شدن پوست

نرمی و لطافت پوست

لیزر موهای زائد کل بدن

از مزیت های لیزر موهای زائد این است که می تواند برای کل بدن انجام شود. یعنی علاوه بر از بین بردن موهای زائد برای افرادی که پرمو هستند یا به هر دلیلی از موهای بدن خود ناراضی هستند بهترین گزینه است. از بین بردن موهای بدن با روش های سنتی بسیار زمان بر بوده و در آخر هم نتیجه راضی کننده ای را در بر نداشته و در مدت زمان کوتاهی موها رشد کرده و به حالت اولیه خود بازمی گردد. یکی از نکاتی که باید در لیزر موهای زائد کل بدن به آن توجه داشته باشید مراجعه به مراکز معتبر و انجام کار با دستگاه های استاندارد است. یکی از بهترین دستگاه های حال حاضر، دستگاه الکساندرایت کندلا است که برای انواع تایپ پوستی مناسب است و با طول موج ۷۵۵ نانومتر جزء سریع ترین و اثرگذارترین دستگاه های دنیا می باشد که در کلینیک لیزر آوان در تهران می توانید انجام دهید.

چه افرادی کاندیدای مناسب برای لیزر موهای زائد کل بدن می باشند؟

افرادی که دارای موهای تیره هستند.

افرادی که دارای موهای زائد در صورت و بدن هستند.

افراد پر مو

افرادی که به دنبال یک روش دائمی برای حذف موهای کل بدن هستند.

چه افرادی نمی توانند لیزر موهای زائد کل بدن را انجام دهند؟

خانم های باردار

خانم هایی که در دوره شیردهی هستند.

افرادی که دارای موهای بور یا کرکی هستند.

افرادی که دارای موهای سفید هستند.

افرادی که در نواحی مورد نظر دچار زخم یا عفونت فعال هستند.

افرادی که مبتلا به بیماری های خاص پوستی هستند.

افرادی که پوست خود را برنزه کرده اند (از طریق آفتاب یا سولاریوم).

مراقبت های بعد از انجام لیزر موهای زائد

از پمادها و کرم های تجویز شده طبق دستور پزشک استفاده کنید.

تا ۲۴ ساعت دوش آب گرم نگیرید.

تا ۴۸ ساعت استخر و سونا نروید.

زیر نور مستقیم خورشید به مدت طولانی قرار نگیرید.

از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید.

در کلینیک لیزر آوان در تهران بهترین خدمات لیزر در محیطی آرام و بهداشتی ارائه می شود. در این مرکز خدمات لیزر توسط مجرب ترین اپراتورها با نظارت پزشکان مجموعه انجام می شود.

کلینیک زیبایی آوان با دراختیار داشتن دستگاه های روز دنیا و استفاده از مواد مصرفی با کیفیت و دارای تاییدیه زیر نظر پزشکان مجرب و متخصص و مجموعه، آماده ارائه خدمات زیبایی و درمانی به شما عزیزان می باشد. لطفاً جهت مشاوره و اطلاع از قیمت ها با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمائید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.