ارتباط با ما در

جعفر قادری: جای مدیران توانمند در برخی قسمت‌های دولت خالی است

جعفر قادری، نماینده شیراز گفت: در برخی قسمت‌های دولت، جای مدیران توانمند خالی است و افرادی تصمیم‌گیر و اجرایی هستند که آن توانایی لازم را ندارند. از طرفی، تقویت تیم اقتصادی دولت، مطالبه دیگر ما است.

منتشر شده

جعفر قادری، نماینده شیراز و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص عملکرد اقتصادی دولت سیزدهم به نشان تجارت گفت: دولت تاکنون تلاش‌های خوبی داشته است که ارتباط مفید با برخی کشور‌های منطقه، نمونه این رویکرد مثبت است.

وی افزود: رشد اقتصادی در دو سالی که دولت آقای رئیسی کار را دست گرفته، چهار درصد بوده است که البته ما انتظار بیشتری داریم.

عضو مجمع نمایندگان استان فارس تصریح کرد: در برخی قسمت‌های دولت، جای مدیران توانمند خالی است و افرادی تصمیم‌گیر و اجرایی هستند که آن توانایی لازم را ندارند. از طرفی، تقویت تیم اقتصادی دولت، مطالبه دیگر ما است.

قادری اظهار داشت: در بعضی سرمایه‌گذاری‌های انرژی خورشیدی و نفتی، گام‌هایی برداشته شده است و البته باید معضلات پیش‌رو سریع‌تر حل شود. به عقیده من، روند کُند است که با روی کار آمدن مدیران با تجربه می‌توان به کار سرعت داد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در بحث طرح‌های عادی و تفصیلی شهر‌ها باید تفویض اختیار شود که استان‌ها بتوانند کار مردم را راه بیندازند. این‌ها حل شود، حتماً به تبع آن، اشتغال و درآمدزایی هم به وجود می‌آید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.