ارتباط با ما در

ارزان ترین دوره آموزش فتوشاپ در ایران !+ دانلود

در دنیای امروز، طراحی و ویرایش عکس‌ها یکی از مهارت‌های اساسی در حوزه دیجیتال محسوب میشه. از اصلاح رنگ‌ها تا تغییرات جزئی، طراحی های گرافیکی و … ، هنر ویرایش عکس‌ها میتونه بهتون کمک کنه تا تصاویر خاص و جذابی ایجاد کنین. با وجود تعداد زیادی دوره‌های آموزشی فتوشاپ، انتخاب مناسب‌ترین و ارزان ترین دوره آموزش فتوشاپ در ایران ممکنه چالشی سخت باشه. در این مقاله، بهترین دوره آموزش فتوشاپ رو برای یادگیری این برنامه خفن بهتون معرفی میکنیم.

منتشر شده

حرفه ای ترین دوره آموزش فتوشاپ

در دنیای امروز، طراحی و ویرایش عکس‌ها یکی از مهارت‌های اساسی در حوزه دیجیتال محسوب میشه. از اصلاح رنگ‌ها تا تغییرات جزئی، طراحی های گرافیکی و … ، هنر ویرایش عکس‌ها میتونه بهتون کمک کنه تا تصاویر خاص و جذابی ایجاد کنین. با وجود تعداد زیادی دوره‌های آموزشی فتوشاپ، انتخاب مناسب‌ترین و ارزان ترین دوره آموزش فتوشاپ در ایران ممکنه چالشی سخت باشه. در این مقاله، بهترین دوره آموزش فتوشاپ رو برای یادگیری این برنامه خفن بهتون معرفی میکنیم.

ارزان ترین دوره آموزش فتوشاپ در ایران: چرا به آن نیاز دارین؟

ویرایش عکس‌ها باعث بهبود کیفیت و جذابیت تصاویر میشه. از طرفی، مهارت در این زمینه میتونه درآمدتون رو افزایش بده. اما انتخاب یک دوره آموزشی با هزینه پایین که باعث بشه مهارت جدید و عالی در زمینه فتوشاپ یاد بگیرین، کار سختی هست.

ارزان ترین دوره آموزش فتوشاپ، دوره ای هست که با قیمت خیلی کم ارائه میشه. در ایران، دوره های آموزشی رایگان فتوشاپ زیادی وجود داره که توسط وب سایت ها، کانال های یوتیوب و شبکه های اجتماعی ارائه میشن. این دوره ها معمولاً توسط اساتید و متخصصان فتوشاپ برگزار میشن و مطالب آموزشی آنها به صورت کامل و عملی ارائه میشه.

از جمله دوره های ارزان آموزش فتوشاپ در ایران میشه به موارد زیر اشاره کنیم:

دوره گرافیست شو در سایت آکادمی آموزش گرافیک

دوره آموزش فتوشاپ در یودمی

دوره آموزش فتوشاپ در پیج های اینستاگرامی

درآمد افراد متخصص به فتوشاپ

درآمد طراحان و گرافیست ها بستگی به عوامل گوناگونی مانند میزان مهارت، تجربه ، نمونه کار و مکان دارد. برای مثال یک فرد متخصص به فتوشاپ هم میتواند به صورت استخدامی کار کند و هم به صورت فریلنسری که درآمد این دو کاملا با هم متفاوت است که در ادامه به اون میپردازیم.

بهترین دوره آموزش فتوشاپ

درآمد طراحان در صورت استخدام رسمی

درآمد طراحان گرافیک و افراد حرفه ای در زمینه فتوشاپ در صورت استخدام رسمی، به شدت به فاکتورهایی مانند سابقه کار، تخصص و مهارت‌ها، میزان تحصیلات و محل کار بستگی دارد. با این حال، در میانگین، طراحان گرافیک با سابقه کار بیش از ۵ سال و با تحصیلات بالاتر (مانند لیسانس یا فوق لیسانس) در شهرهای بزرگ می‌توانند به درآمد ماهیانه حدود۸ تا ۱۵ میلیون تومان دست یابند. البته این مبالغ به بیشتر یا کمتر از این میزان هم ممکن است که بستگی به فاکتورهایی مانند نوع شرکت، اندازه و محدوده فعالیت شرکت، نوع پروژه‌های مورد بررسی و … داشته باشد.

درآمد طراحان در صورت کار کردن به صورت فریلنسری

برای دانستن این موضوع اول باید به توضیح کار کردن به صورت فریلنسری بپردازیم: فریلنسری یعنی کار کردن به صورتی که بستگی به موقعیت مکانی خاصی نداشته باشد و در منزل و یا حتی در مسافرت هم امکان کار کردن وجود داشته باشد. مزایای این سبک کار کردن این هست که شما به راحتی و بدون نیاز به موقعیت مکانی خاصی میتونید درآمد بالایی داشته باشید.

درآمد افراد متخصص به فتوشاپ در صورت کار کردن به صورت فریلنسری بسیار متغیر است و به عوامل زیادی مانند تخصص و مهارت، سابقه کار، شبکه مشتریان، تعداد و نوع پروژه‌ها، و… بستگی دارد. با این حال، می‌توان گفت درآمد طراحان گرافیک فریلنسر بستگی به میزان تعداد و پیچیدگی پروژه‌های دریافتی و همچنین شیوه تعرفه‌گذاری آن‌ها دارد.

در ایران میزان پرداخت به طراحان به صورت پروژه ای تعیین میشود که به طور میانگین میشه گفت اگر یک فرد بالای ۲۰ پروژه قبول کند میتواند درماه درآمد بالایی ۲۰ میلیون تومان داشته باشد.

نکات مهم در انتخاب بهترین دوره فتوشاپ

انتخاب بهترین دوره فتوشاپ برای هر کسی با توجه به نیازها و اهداف آموزشی اون فرد متفاوته. با این حال، در ادامه چند نکته مهم رو قراره بهتون بگیم که بهتون در انتخاب بهترین دوره آموزش فتوشاپ کمک میکنه:

۱.سطح آموزشی دوره را در نظر بگیرین: اگر مبتدی هستین، به دنبال دوره ای باشین که مفاهیم پایه فتوشاپ رو بهتون آموزش بده. اگر سطح متوسط یا پیشرفته هستین، به دنبال دوره ای باشید که مباحث پیشرفته تر مانند طراحی گرافیک، ویرایش عکس و روتوش رو بهتون آموزش بده.

۲.محتوای دوره ها رو بررسی کنین: مطمئن بشین که دوره شامل تمام مباحثی هست که میخواین یاد بگیرین. برخی از دوره ها فقط روی مفاهیم پایه تمرکز میکنن، در حالی که برخی دیگر مباحث پیشرفته تر رو هم پوشش میدن.

۳.روش تدریس دوره را بررسی کنین: برخی از دوره ها به صورت فیلم، برخی به صورت متن و برخی به صورت ترکیبی از فیلم و متن ارائه میشن. روش تدریس رو انتخاب کنین که برای خودتون مناسب تر باشه.

۴.پشتیبانی دوره را بررسی کنین: برخی از دوره ها مثل دوره گرافیست شو در سایت آکادمی آموزش گرافیک به همراه پشتیبانی مدرس هست اگر در حین یا بعد از دوره سوالی داشتین، میتونین از مدرس دوره کمک بگیرین.

۵. اگر قصد دارید از فتوشاپ برای اهداف حرفه ای استفاده کنین، به دنبال دوره ای باشین که بهتون مهارت های لازم برای کار در یک محیط حرفه ای رو آموزش میده.

با در نظر گرفتن این نکات، می توانید بهترین دوره فتوشاپ رو برای نیازها و اهداف آموزشی خودتون انتخاب کنین.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.