ارتباط با ما در

ویژگی ضروری یک موسسه مشاوره کنکور خوب

امروزه در حال حاضر موسسات کنکوری زیادی در ایران فعالیت می‌کنند و پکیج‌های آموزش کنکور و درسی مختلفی را نیز منتشر می‌کنند. هر یک از این موسسات مطرح مشاوران متخصص و با تجربه‌ای دارند که با توجه به مقطع و رشته تحصیلی، مشاوره رایگان و یا پولی در اختیار داوطلبین و دانش آموزان قرار می‌دهند.

منتشر شده

امروزه در حال حاضر موسسات کنکوری زیادی در ایران فعالیت می‌کنند و پکیج‌های آموزش کنکور و درسی مختلفی را نیز منتشر می‌کنند. هر یک از این موسسات مطرح مشاوران متخصص و با تجربه‌ای دارند که با توجه به مقطع و رشته تحصیلی، مشاوره رایگان و یا پولی در اختیار داوطلبین و دانش آموزان قرار می‌دهند. در ادامه به بیان ویژگی ضروری یک موسسه مشاوره کنکور خوب پرداخته‌ایم تا با در نظر داشتن معیار‌های نام برده، بهترین موسسه کنکوری معتبر را انتخاب کنید.

ویژگی های یک موسسه مشاوره کنکور خوب

یک موسسه مشاوره کنکور خوب باید بر اساس معیار‌های لازمه آماده به ارائه خدمات به داوطلبان کنکور شود. در واقع موسسه کنکوری حرف آخر نیز با سنجیدن نیاز‌های داوطلبان، یکسری از قوانین را قید کرده‌اند تا هیچکس با عدم رضایت از سمت مشاوره موسسه کنکوری رو به رو نشود.

تجربه و تخصص: موسسات معتبر متشکل از مشاوران با تجربه و متخصصی هستند که در زمینه‌های مختلفی اعم از ساختار آزمون، فرایند کنکور و دروس رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

برنامه ریزی منظم: موسسات کنکوری باید برنامه ای سازماندهی شده و منظم داشته باشند که این طبقه بندی شامل تقسیم بندی زمانی، تدوین برنامه مطالعه، تعیین اولویت دروس و کسب آمادگی برای آزمون‌های تمرینی است.

ارائه منابع و مواد آموزشی: یک موسسه کنکوری معتبر باید به داوطلبان منابع و مواد آموزشی کامل را ارائه دهد. در واقع این منابع شامل جزوات، کتاب‌ها، سوالات تمرینی و منابع آزمون‌های گذشته می‌شوند.

آزمون‌های تمرینی: موسسات باید آزمون‌های تمرینی مناسبی را برگزار کنند تا داوطلبان بتوانند عملکرد خود را ارزیابی کرده تا با شرایط و محیط آزمون آشنا شوند.

راهنمایی برای انتخاب رشته دانشگاه: مشاوران ارشد باید به دانش آموزان کمک کنند تا مناسب ترین رشته و دانشگاه را انتخاب کنند. در واقع باید اطلاعاتی از قبیل رشته‌ها، دانشگاه، رتبه بندی و شرایط پذیرش و فرصت‌های شغلی مورد بررسی قرار بگیرند.

ارتباط و پشتیبانی: موسسات باید ارتباطی مستمر با دانش آموزان و والدین داشته باشند تا برای آن‌ها فرایند آمادگی لازم برای کنکور را فراهم کنند. در این جلسات مشاوره باید تمامی ابهامات رفع شوند.

تمامی معیار‌های گفته شده برای انتخاب یک موسسه مشاوره کنکوری خوب به صورت کامل بررسی شده اند و تمامی این ویژگی‌ها باید با نیاز‌ها و سبک یادگیری شما سازگار باشند تا به موفقیت نسبی برسید.

بهترین موسسه مشاوره کنکور

بسیاری از موسسات کنکوری هستند که منابع آموزشی خود را در بستر آنلاین منتشر می‌کنند و این منابع شامل جزوات، کتب، سوالات تمرینی و ویدیو‌های آموزشی می‌شوند که برای دسترسی به آن ها می‌توانید به وب سایت موسسه مورد نظر مراجعه کنید. در واقع کلاس‌های آموزشی آنلاین این امکان را فراهم کرده‌اند تا در وقت و هزینه‌‌های خود صرفه جویی کنید.

در نظر داشته باشید که موسسه کنکوری حرف آخر دوره‌های آموزشی آنلاین را نیز ارائه می‌دهند و تمامی ویدیو‌های آموزشی در قالب vod منتشر می‌شوند و شامل ویدیو‌های درسی، تست‌های تمرینی و ویدیو‌های آموزشی دیگر می‌شوند. موسسه کنکوری حرف آخر ارائه دهنده پکیج‌های آموزشی و کمک درسی هستند که به روش پویانمایی تمامی مباحث درسی را آموزش می‌دهند. همچنین مشاوران ارشد موسسه دارای سوابق تحصیلی و کاری با روزمه‌ای قوی هستند که به عنوان پشتیانی قوی برای داوطلبان عمل می‌کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.