ارتباط با ما در

بررسی قیمت انواع توری پرسی، توری گابیون و توری مرغی در شهرمفتول

یکی از محصولات مفتولی بسیار پر کاربرد شهر مفتول توری پرسی است. این محصول به نام های دیگری چون فنس پرسی و همچنین توری مشبک نیز شناخته می‌شود.

منتشر شده

توری پرسی

یکی از محصولات مفتولی بسیار پر کاربرد شهر مفتول توری پرسی است. این محصول به نام های دیگری چون فنس پرسی و همچنین توری مشبک نیز شناخته می‌شود. این توری ها از طریق فرایند دنده بافته شده و جنس آن نیز از مفتول های کششی آهن می باشد .چشمه های توری مشبک به صورت مربعی و مستطیلی‌شکل است. از این رو از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به توری جوشی است. محل تلاقی مفتول‌های مورد استفاده در این نوع توری به صورتی است که که تار و پودها به هم بافته‌ شده‌اند. در واقع این نوع بافت برای توری سبب شده است تا از استحکام و دوام و انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد. توری پرسی به کمک دستگاه بخصوصی ساخته می شود که دستگاه توری پرسی نامیده می شود. در واقع این دستگاه بافت مفتول‌ها در کنار یکدیگر قرار می دهد، و همچنین قادر است توری پرسی را در عرض های گوناگون تولید نماید. در صورتی که به دنبال مرجعی معتبر برای خرید مناسب ترین قیمت توری پرسی و دیگر انواع توری های فلزی هستید، می توانید به وب سایت شهرمفتول  https://shahrmaftool.com/ مراجعه نمایید و یا از طریق شماره تلفن ۳۷۵۵۶-۰۲۱ با فروشگاه اینترنتی شهرمفتول در ارتباط باشید.

توری پرسی

توری مرغی

دومین نوع توری فلزی که می خواهیم درخصوص مشخصات آن صحبت کنیم توری مرغی است. برای ساخت توری مرغی از مفتول های گالوانیزه با سایز بسیار زیر استفاده می شود. این توری فلزی دو روش گالوانیزه گرم و سرد تولید می شود. در خصوص این که کدام روش برای تولید این توری بهتر است، باید گفت هر یک از این روش‌های نامبرده شده مزایا و معایب خاص خود را دارند و نمی توان طور قطع گفت که کدام یک از روش ها نسبت به دیگری برتری دارد، به عنوان مثال توری مرغی گالوانیزه‌ای که از روش نورد گرم تولید می‌شود انعطاف پذیری بالاتری داشته و بسیار نرم است، همچنین استحکام و طول عمر آن نیز بالاتر است، از طرفی در روش سرد انعطاف کمتر، سفت‌تر، اما صرفه اقتصادی بیشتر است. فاکتور هایی چون نوع (ایرانی و فنس مرغی وارداتی چینی)، عرض(۹۰، ۱۲۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی‌متر)، اندازه چشمه توری(یک دوم، سه چهارم و یک اینچ)، طول هر رول در قیمت توری مرغی نقش بسیار مهمی دارند. به طور معمول توری سیمی مرغی گالوانیزه در بازار به صورت رول به فروش می رسد. همچنین چشمه های آن در اندازه های گوناگون شامل ۱۳ میلی‌متر، ۲۵ میلی متر، ۳۱ میلی متر و ۵۰ میلی متر در بازار یافت می شود. در اصطلاح به توری مرغی، توری سیمی شش ضلعی گالوانیزه و توری سیمی مرغی نیز گفته می شود. اصلی ترین کاربرد توری سیمی مرغی در تولید حصار آغل‌های مرغ و حیوانات است، اما برخی از باغبان ها نیز به منظور محافظت از محصولات، قفس‌های میوه و سبزیجات ضد پرنده، محافظ درختان مشبک و حمایت از گیاهان نیز گاها از آن استفاده می‌کنند. همچنین از این توری در ساختمان سازی نیز به به کاربرده می شود.

توری مرغی

توری گابیون

برای ساخت توری گابیون از فولاد ضد زنگ، فولاد پوششی یا گالوانیزه استفاده می شود، به همین دلیل این توری دارای مقاومت و طول عمر بسیار بالایی است. توری گابیون از لغزش و ریزش سنگ ها جلوگیری می کند. این توری شباهت بسیاری با توری مرغی دارد، اما از نظر جنس، ضخامت مفتول، کاربرد و حتی قیمت این دو محصول مفتولی با یکدیگر تفاوت دارند. واژه گابیون در زبان در ایتالیایی به معنی قفس فلزی یا جعبه‌ای است که با سنگ یا مصالح دیگر پر شده باشد. برای اولین بار از این توری در مسائل نظامی استفاده شده است. نظامی ها به منظور دفاع در برابر دشمنان،توری‌های فلزی را از سنگ و کلوخ پر می کردند. پس از آن، این محصول در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار گرفت. با کمک این توری می توان تا حد زیادی از تخریب سازه‌ها جلوگیری کند، چرا که توری گابیون از مقاومت و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. زمانی که داخل این توری با سنگ‌های مختلف پر می‌شود، سازه‌ای مستحکم و انعطاف‌پذیر را می‌سازند.

توری گابیون

با استفاده از این توری می توان جلوی فرسایش خاک را گرفت. قیمت توری گابیون براساس ضخامت مفتول و اندازه چشمه آن تعیین می شود. همانطور که پیش تر نیز به این موضوع اشاره شد، برای تولید این توری از مفتول گالوانیزه استفاده می شود، که این مفتول دارای خاصیت ضد زنگ‌زدگی و مقاومت بالا در برابر خوردگی و سایش است. به همین دلیل می توان نتیجه گرفت که این توری طول عمر زیادی دارد و با خیال راحت می توان از آن در در محیط‌های مختلف مورد استفاده کرد. یکی از مزیت های قابل توجه و پر اهمیت توری گابیون این است که با استفاده از آن می‌توان حجم زیادی از مصالح و مواد مختلف را در یک جا ذخیره کرد. کاربرد وسیع گابیون باعث شده تا این محصول در اشکال و انواع مختلفی ساخته شود. به عنوان مثال، از گابیون مدرن برای زیباسازی محیط‌های عمومی مانند رستوران، حیاط منزل یا پارک‌ها استفاده می‌شود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.