ارتباط با ما در

تلویزیون شهری از چه قطعاتی تشکیل شده است ؟

قطعات تلویزیون شهری چیست؟ این نوع تلویزیون از بهترین روش‌های تبلیغ انواع کسب‌و‌کارها در نقاط مختلف جهان به شمار می‌رود. کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و اصول بازاریابی، استفاده از آن را یک راهکار منحصر‌به‌فرد برای معرفی محصولات و خدمات مختلف کسب‌و‌کارها به مشتریان می‌دانند.

منتشر شده

قطعات تلویزیون شهری چیست؟ این نوع تلویزیون از بهترین روش‌های تبلیغ انواع کسب‌و‌کارها در نقاط مختلف جهان به شمار می‌رود. کارشناسان دیجیتال مارکتینگ و اصول بازاریابی، استفاده از آن را یک راهکار منحصر‌به‌فرد برای معرفی محصولات و خدمات مختلف کسب‌و‌کارها به مشتریان می‌دانند. به همین دلیل، اگر می‌خواهید در بازار رقابت باقی بمانید، حتما باید از این نوع از تلویزیون استفاده کنید. تلویزیون مدل شهری در نقاط مختلف نصب شده و از طریق حافظه بصری افراد، آن‌ها را وادار به خرید آن کالا یا خدمات می‌کند. درواقع، افراد با دیدن مکرر یک تبلیغ و ویژگی‌های مثبت آن به صورت غیر مستقیم، ترغیب به خرید آن می‌شوند.

همه افراد تصور می‌کنند تلویزیون شهری یک تلویزیون یک دست و کامل بوده که توسط ماشین‌های مخصوص به محل مورد نظر برای تبلیغات انتقال داده می‌شود. این تصور کاملا اشتباه بوده و این تلویزیون غول پیکر از قطعات مختلفی ساخته شده است. در واقع، قطعات مختلف این تلویزیون در کنار هم قرار گرفته و آن را می‌سازند. اگر شما هم می‌خواهید با قطعات مورد نیاز برای ساخت این نوع از تلویزیون و بهترین شرکت واردکننده قطعات تلویزیون شهری آشنا شوید؛ ادامه این مقاله را از دست ندهید.

آشنایی با قطعات تلویزیون شهری

تلویزیون شهری، برخلاف ظاهر بزرگ خود از قطعات کوچک‌تری تشکیل شده است؛ زیرا استفاده از قطعات کوچک‌تر حمل و نقل آن را آسان‌تر می‌کند. در ادامه با این قطعات به طور کامل آشنا می‌شوید.

ماژول؛ قطعات تلویزیون شهری

از مهم‌ترین قطعات تلویزیون از نوع شهری، ماژول است؛ اما ماژول چیست؟ تلویزیون شهری از قطعات کوچک‌تری به نام ماژول ساخته شده و ماژول‌ها نیز، دارای قطعات کوچک‌تری به نام ال ای دی هستند. همه این قطعات به صورت مرتب در کنار یکدیگر قرارگرفته و تلویزیون شهری را می‌سازند. از دیگر قطعات ماژول‌ها می‌توان به رزین آب‌‌بند، واشر آب‌بند، آفتاب‌گیر و … اشاره کرد. البته ماژول‌ها شامل دو نوع DIP و SMD هستند که هر کدام کاربرد و مشخصات مختص به خود را دارند.

کارت کنترلر

همانطور که از نام این قطعه مشخص است؛ کنترل و فرمان به صفحات نمایشگر را انجام می‌دهد. درواقع، نقش اصلی کارت کنترلر، انتقال اطلاعات دریافتی از سوی کاربر است. کارت کنترلر دارای درگاه‌های  LAN و USB است.  علاوه بر این، این کارت قابلیت اتصال وایرلس را نیز دارد. استفاده از وایرلس، امکان کنترل تلویزیون را از مسافت‌های بسیار دور نیز ممکن می‌‌سازد.

قاب یا فریم

قاب یا فریم نیز از مهم‌ترین قطعات تلویزیون شهری است. اگر به تلویزیون شهری نگاه کنید، باکس‌های مربع یا مستطیل مانند بزرگی را خواهید دید که به این باکس‌ها، قاب، فریم یا کابینت نیز گفته می‎‌شود. این قاب‌ها خود از ماژول و ماژول‌ها از ال ای دی‌ها تشکیل شده‌اند. ابعاد فریم‌ها بسته به مدل و اندازه تلویزیون شهری متفاوت بوده و کلیه قطعات این نوع از تلویزیون داخل همین فریم‌ها نگهداری می‌شوند.

منبع تغذیه

منبع تغذیه همانطور که از نامش پیداست؛ وظیفه تغذیه و رساندن انرژی الکتریکی را به سایر قطعات تلویزیون دارد. تعداد منبع تغذیه در تلویزیون‌های مختلف یکسان نبوده و با توجه به تعداد و نوع ماژول‌ها تعیین می‌شود. تلویزیون با ماژول‌های بیشتر به منبع تغذیه بیشتری نیز، نیاز دارد.

پروسسور

پروسسور چیست؟ پروسسور از مهم‌ترین قطعات تلویزیون شهری به شمار می‌رود. در واقع، اگر این قطعه وجود نداشت، نمایش تبلیغات مورد نظر و پردازش ویدئوها نیز انجام نمی‌شد. وجود این قطعات در تلویزیون شهری باعث می‌شود تا تلویزیون قادر به پخش انواع تبلیغات با بهترین و بالاترین کیفیت شود. از دیگر ویژگی‌های این قطعه، توانایی امکان اتصال به اینترنت است.

خنک کننده

تلویزیون شهری در مکان‌های مختلف و با دماهای متفاوت نصب می‌شود. این وسیله با انرژی الکتریکی کار کرده و به همین دلیل، در دماهای مختلف به سرعت گرم خواهد شد. با توجه به این موضوع، برای عملکرد بهتر آن حتما باید از یک خنک‌کننده استفاده کنید. خنک‌کننده‌ها ابعاد یکسانی نداشته و خرید آن‌ها باید براساس ابعاد ماژول‌ها انجام شود. تلویزیون یک وسیله الکتریکی بوده و اگر در هوای بسیار گرم از خنک‌کننده برای آن استفاده نشود، ممکن است خاموش شده یا به قطعات دیگر آن آسیب برسد.

سازه از مهم‌ترین قطعات برای تلویزیون شهری

کلیه قطعات و قسمت‌های مختلف تلویزیون شهری روی سازه قرار می‌گیرند. وظیفه سازه محافظت از قسمت‌های مختلف تلویزیون و تحمل وزن آن است. جنس سازه از آهن بوده و اجازه نمی‌دهد هیچ یک از عوامل آسیب‌رسان محیطی مانند باد و … به تلویزیون آسیب برسانند. درواقع، ابتدا سازه ساخته شده و سپس تلویزیون روی آن قرار می‌گیرد. خیلی از تلویزیون‌ها روی زمین قرار ندارند؛ بلکه در ارتفاع زیاد و روی همین سازه‌ها قرار می‌گیرند.

معرفی بهترین شرکت وارد کننده قطعات تلویزیون شهری

بهترین شرکت وارد کننده قطعات تلویزیون شهری کدام شرکت است؟ این سؤال از مهم‌ترین سوالاتی است که هنگام انتخاب روش تبلیغات از طریق تلویزیون شهری به ذهن مدیران کسب‌و‌کار خطور می‌کند. بهترین شرکت وارد کننده قطعات انواع تلویزیون شهری، شرکتی است که همه قطعات را با بهترین کیفیت و ضمانت اصل وارد کند. همچنین با ارائه این قطعات با مناسب‌ترین قیمت به مشتریان خود به رشد کسب‌و‌کارهای آن‌ها کمک زیادی کند.

در کشور ایران تعداد شرکت‌های واردکننده این قطعات زیاد نبوده و از مهم‌ترین این شرکت‌ها می‌توان به مجموعه ای اس آی لایت اشاره کرد. این مجموعه کلیه قطعات و ملزومات خود را از بهترین شرکت‌های خارجی در این زمینه تهیه و با اقتصادی‌‌ترین قیمت به مشتریان خود عرضه می‌کند. از مهم‌ترین ویژگی‌های این فروشگاه وجود پشتیبانان پاسخگو و متخصص است که به صورت آنلاین یا تلفنی در کم‌ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ می‌دهند. به همین دلیل، اگر شما عزیزان سوالی درباره انواع قطعات تلویزیون مدل شهری و قیمت آن‌ها دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های درج شده در سایت با کارشناسان آن تماس بگیرید. کارشناسان در کم‌ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ می‌دهند.

نگاهی اجمالی به قطعات مورد نیاز تلویزیون شهری و بهترین شرکت فروش قطعات

با توجه به تعداد زیاد فروشگاه‌های اینترنتی و آنلاین، این روزها رقابت در دنیای وب به شدت افزایش یافته است. یکی از راهکارهای مهم برای رشد و بقا در بازار، استفاده از تبلیغات در سطح وسیع بوده که به ماندگاری برند شما در ذهن افراد کمک زیادی می‌کند. یکی از مهم‌ترین راه‌های تبلیغات، استفاده از تلویزیون شهری است. این تلویزیون از قطعات مختلفی تشکیل شده که از مهم‌ترین این قطعات می‌توان به ماژول‌ها، قاب یا فریم، منبع تغذیه و … اشاره کرد. خرید این قطعات از یک شرکت وارد کننده قطعات تلویزیون معتبر، اهمیت بسیار زیادی دارد؛ زیرا بسیاری از شرکت‌ها قطعات بی‌کیفیت یا فیک را به مشتریان خود می‌فروشند. از مهم‌ترین شرکت‌های مهم در این زمینه می‌توان به مجموعه ای اس آی لایت اشاره کرد.

این مجموعه به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های واردکننده انواع نمایشگرهای تبلیغاتی و کلیه قطعات تلویزیون شهری در ایران شناخته شده و شما می‌توانید کلیه قطعات برای تلویزیون شهری را با ضمانت اصل از این فروشگاه خریداری کنید. قیمت‌های این فروشگاه بسیار مناسب بوده و شما با خرید از این مجموعه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی می‌کنید. علاوه بر این، این مجموعه دارای کارشناسان متخصص و پاسخگو است که در هر لحظه پاسخگوی سوالات شما به صورت تخصصی در مورد ویژگی‌های قطعات و قیمت آن‌ها هستند. امیدواریم با خواندن این مقاله اطلاعات کافی درباره قطعات مورد نیاز برای ساخت این نوع از تلویزیون و بهترین شرکت واردکننده این قطعات را به دست آورید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.