ارتباط با ما در

اپل آیدی کشورهای مختلف با هم چه تفاوتی دارند

اپل آیدی کشورهای مختلف با هم چه تفاوتی دارند؟ اگر از جمله کاربرانی هستید که به تازگی می خواهید وارد دنیای اپل و محصولات آن شوید، باید بدانید که مجوز شما جهت استفاده از محصولات و سرویس های این کمپانی اپل آیدی (Apple ID) می باشد.

منتشر شده

اپل آیدی کشورهای مختلف با هم چه تفاوتی دارند؟ اگر از جمله کاربرانی هستید که به تازگی می خواهید وارد دنیای اپل و محصولات آن شوید، باید بدانید که مجوز شما جهت استفاده از محصولات و سرویس های این کمپانی اپل آیدی (Apple ID) می باشد.

افراد با اپل آیدی قابلیت‌های بسیاری پیدا می‌کنید که از جمله آن ها باید به دسترسی فروشگاه آیتونز و آیبوک اپل اشاره کرد. البته در این مطلب قصد داریم بگوییم چه تفاوتی بین اپل آیدی کشورهای مختلف وجود دارد؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

چه تفاوتی بین اپل آیدی کشورهای مختلف است؟

اپل آیدی در کشورهای مختلف تا حدودی تفاوت دارد که دلایل آن به شرح زیر است:

  • فروشگاه آیتونز: فروشگاه آیتونز محتوای متفاوتی در کشورهای مختلف ارائه می‌دهد. مانند آهنگ‌ها، برنامه‌ها، کتاب‌ها و… که ممکن است در تمام کشورها در دسترس نباشد.
  • قیمت ‌گذاری متفاوت: قیمت‌ها در فروشگاه آیتونز کشورهای مختلف متفاوت است.
  • قوانین حفظ حریم خصوصی: قوانین مربوط به حفظ حریم خصوصی و اطلاعات کاربران در کشورهای مختلف متفاوت است.
  • خدمات پشتیبانی: خدمات پشتیبانی و کمک‌های مربوط به هر کشور به زبان آن کشور ارائه می‌شود و ساعت‌های کاری خدمات پشتیبانی هم متفاوت است.

به طور کلی شما با یک اپل آیدی می‌توانید دسترسی به محتوا و خدمات مربوط به کشور خودتان را داشته باشید.

اما توجه داشته باشید که به دلیل محدودیت های موجود، در ایران امکان ساخت اپل آیدی با شماره وجود ندارد، به همین دلیل ساخت آن را باید به افراد متخصص سپرد. آیدی تاپidtop.ir  برترین سایت فروش اپل آیدی در ایران است که اغلب مغازه داران هم به آن اعتماد کرده و اپل ایدی های خود را از این سایت تهیه می کنند. ارائه خدمات سریع و ۲۴ ساعته در کنار قیمت ارزان سبب شده اعتماد خریداران به آیدی تاپ جلب شود و هم اکنون این سایت مرجع خرید اپل آیدی ارزان و معتبر باشد.

بسته به نیاز شما و هدف از داشتن آیدی اپل، انواع مختلفی از حساب‌های اپل وجود دارد:

  1. حساب iCloud: برای ذخیره‌سازی پشتیبان و هماهنگ‌سازی اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال شما در تمام دستگاه‌های اپل شما مناسب است. با حساب iCloud می‌توانید پیام‌ها، عکس‌ها و فایل‌های شما را هماهنگ کنید.
  2. حساب Apple Music: اگر می‌خواهید از اپل موزیک برای گوش کردن به موسیقی و پادکست استفاده کنید، بهترین نوع آیدی برای شما حساب Apple Music خواهد بود.
  3. حساب Apple Store: با داشتن این نوع حساب می‌توانید از داخل بخش حساب‌های اپله، به فروشگاه آنلاین اپل وارد شوید و محصولات و خدمات اپل را خریداری کنید.
  4. حساب Apple Developer: اگر به عنوان یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار، به دنبال ساختن اپلیکیشن برای دستگاه‌های اپل هستید، برای ثبت نام در برنامه‌های توسعه‌دهنده اپل به این حساب نیاز دارید.

بنابراین بسته به اهدافتان یکی از این انواع حساب را می‌توانید انتخاب کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.