ارتباط با ما در

«جواهری حسن‌زاده» روی فرش قرمز جشنواره کن

در شب افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۲۳ «جواهری حسن‌زاده» از برندهای مطرح حاضر روی فرش قرمز این رویداد بود.

منتشر شده

در شب افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۲۳ «جواهری حسن‌زاده» از برندهای مطرح حاضر روی فرش قرمز این رویداد بود.

هفتادوششمین دوره جشنواره فیلم کن، ۲۶ اردیبهشت ماه در شهر کن فرانسه با نمایش فیلم «ژان دوباری» با بازی جانی‌دپ افتتاح شد. فرش قرمز این جشنواره همیشه فرصتی مهم و ارزشمند برای برندهای معتبر و صاحب نام عرصه پوشاک، صنعت طلا و جواهر برای معرفی و برندینگ محصولات خود بوده و هست.

«جواهری حسن‌زاده» با درک و شناخت بازار، برندینگ و معرفی بین‌المللی محصولات خود، علاوه بر حضور در این دوره جشنواره کن با مدل مطرح آسیایی هاندا تونگ  handantong گوشواره خود را معرفی کرده و بر روی فرش قرمز در حضور خبرنگاران و عکاسان حاضر شد.

این گوشواره دارای ۱۲ برلیان ۰.۹۳ قیراط، ۶۶ اشک ۱۲.۱۷ قیراط، ۸ مارکیز ۱.۳۲ قیراط و دو اشک بزرگ ۱۴ قیراطی است.

ریاست این دوره کن بر عهده روبن استلوند است و ناتالی پورتمن، کیت بلنشت، شان پن، آلیشا ویکاندر و اسکارلت جوهانسون از ستاره‌های حاضر در این جشنواره هستند. در مراسم افتتاحیه، نخل طلای افتخاری جشنواره به مایکل داگلاس اهدا شد و هریسون فورد نیز جایزه مشابهی دریافت خواهد کرد.

هفتاد و ششمین دوره جشنواره کن از ۱۶ تا ۲۷ می ( ۲۶ تا ۶ خرداد ۱۴۰۲) در فرانسه برگزار می‌شود.

«جواهری حسن‌زاده» در دوره گذشته جشنواره کن حضور داشته و تاکنون برای معرفی محصولات، توانایی‌ها و نوآوری‌های خود در عرصه صنعت جواهرات در دو دوره گذشته جشنواره فیلم ونیز و نود و پنجمین دوره اسکار، نیز شرکت کرده است. لیلا حاتمی، بازیگر و داور مطرح ایرانی در جشنواره ونیز و جاسمین ساندرس مدل آلمانی-آمریکایی، سارا سامپایو مدل پرتغالی، الینا بایکووا مدل اوکراینی، استلا ماکسول مدل بلژیکی، تریسی الیس و کاترین پرز بلاگرهای مطرح جواهر، آنا سوفی مدل آلمانی، گریس الیزابت مدل آمریکایی، پاتریشیا گلوریا کنترراس بازیگر و مدل مکزیکی – ایتالیایی و… این برند را برای پوشش و حضور بر روی فرش قرمز این جشنواره‌ها انتخاب کرده‌اند.

آخرین حضور و معرفی برند جواهری حسن‌زاده در مت گالا ۲۰۲۳ با خوآن اسمالزJoan Smalls سوپر مدل مطرح بین‌المللی بوده است.

«جواهری حسن‌زاده»، با حدود یک سده سابقه از مهم‌ترین و معتبرترین نام‌های تجاری در صنعت جواهر و طلا به شمار می‌رود. بازار بزرگ تهران در ایران و شهر لندن در کشور انگلستان، مراکز فعال این جواهری در فروش و ارائه خدمت به مشتریان وفادار خود هستند.

اینستاگرام:

@hassanzadeh_jewelry

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.