ارتباط با ما در

پروین صالحی: پشت پرده کشف حجاب، سرویس‌های جاسوسی کشور‌های متخاصم با ایران هستند

پروین صالحی می‌گوید: به نظر من، در خصوص حجاب در این هفت ماه، کم‌کاری خاصی نشد، بلکه ۴۴ سال کم‌کاری داریم که ان‌شاا… به مرور درست می‌شود. در این راستا، هدف دشمن، دوقطبی‌سازی است و قطعاً روی این موضوع کار می‌کند، اما ملت ما بسیار باهوش هستند و مطمئن باشید که این مسئله هم، با توجه به هوش بالای ملت ما، جمع خواهد شد.

منتشر شده

پروین صالحی، نماینده مبارکه در خصوص مقابله جدی حاکمیت با پدیده کشف حجاب که جدیداً آغاز شده است، به نشان تجارت می‌گوید: اصل مسئله بی‌حجابی در این شرایط واقعاً یک بهانه است و پشت این مسئله، سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی کشور‌های متخاصم با ایران قرار دارند و مردم باید حواسشان جمع باشد.

وی می‌گوید: ما در رابطه با بی‌حجابی با دو دسته از مردم روبرو هستیم؛ دسته‌ای که این بی‌حجابی، ناشی از عدم‌اطلاع‌شان است و این‌ها را باید از جهت فرهنگی با برنامه‌های اقناع‌کننده آگاه کنیم و دسته بسیار بسیار کمی که عامدانه در حال هنجارشکنی هستند که با این‌ها باید حتماً برخورد امنیتی شود.

عضو فراکسیون زنان مجلس می‌گوید: به هر حال، کار فرهنگی، هزینه‌بر است. همان‌طور که دشمن در حال هزینه کردن زیادی است و از این بهانه استفاده می‌کند، ایران هم باید با برنامه‌ریزی، کار خودش را پیش ببرد.

صالحی در مورد اینکه آیا هزینه دوربین‌های شناسایی افراد بی‌حجاب و یا به‌کارگیری منابع انسانی در این خصوص، منطقی است؟ گفت: بله، من این هزینه‌کرد‌ها را منطقی است. این موضوع ساز و کار خودش را دارد و باید با هنجارشکنان به صورت جدی برخورد شود.

وی در پاسخ به این سوال که روال جدید حاکمیت در موضوع مقابله با کشف حجاب و تنبیهاتی که آغاز کرده، چقدر ظاهر جامعه را به لحاظ رعایت حجاب در وضعیت بهتری قرار خواهد داد؟ گفت: اگر به جای خودش، با تیپ کثیری که ناآگاهانه این کار‌ها را انجام می‌دهند، کار فرهنگی انجام بشود و با تعداد کمی که هنجارشکن هستند، برخورد امنیتی شود، حتماً تاثیر بزرگ و به‌سزایی در شکل‌گیری حجاب در جامعه را شاهد خواهیم بود.

این نماینده اصولگرای مجلس می‌گوید: به نظر من، در خصوص حجاب در این هفت ماه، کم‌کاری خاصی نشد، بلکه ۴۴ سال کم‌کاری داریم که ان‌شاا… به مرور درست می‌شود. در این راستا، هدف دشمن، دوقطبی‌سازی است و قطعاً روی این موضوع کار می‌کند، اما ملت ما بسیار باهوش هستند و مطمئن باشید که این مسئله هم، با توجه به هوش بالای ملت ما، جمع خواهد شد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.