ارتباط با ما در

آیا چیتگر پتانسیل پیشرفت دارد؟

پروژه های منطقه ۲۲ تهران از جمله موقعیت هایی می باشد که می توانید برای خرید و سرمایه گذاری در تهران در نظر داشته باشید.

منتشر شده

چیتگر یکی از محله‌های محبوب غربی تهرانن است که در منطقه ۲۲ واقع شده است. در سالیان اخیر میزان ساخت و ساز در این محدوده با افزایش چشمگیری روبه‌رو بوده است که دلیل آن توجه ناگهانی مردم به این نقطه از شهر تهران بوده است. در ادامه به برخی از دلایل جلب توجهات مردم به این محدوده و پتانسیل‌های این محدوده در آینده می‌پردازیم.

مزایای زندگی در منطقه ۲۲

چیتگر یکی از محله‌های منطقه ۲۲ به‌شمار می‌رود ولی معروف‌ترین محله این منطقه چیتگر است و بسیاری از افراد این منطقه را به‌نام منطقه چیتگر می‌شناسند. اما از دیگر محله‌های معروف این منطقه می‌توان به دهکده المپیک، کوهک، شهرک گلستان (راه‌آهن)، وردآورد و.. اشاره کرد که جزو محبوبترین محله‌های منطقه ۲۲ می‌باشند.

تریتیوم VIP | تریتیوم 4

چیتگر به‌عنوان یکی از محله‌های غربی تهران از آب و هوای مطلوبی برخوردار است. بنابراین بسیاری از شهروندان تهرانی برای فرار از آلودگی هوای وحشتناک مرکز شهر تهران به این قسمت از شهر منتقل می‌شوند. از دیگر نکات مثبت این منطقه می‌توان به جمعیت کمتر آن نسبت به مرکز شهر تهران اشاره کرد که عبور و مرور را برای ساکنین این محدوده فراهم می‌کند. خصوصا این محدوده برای افرادی که خودروی شخصی دارند بسیار مناسب‌تر است چون دسترسی بسیار خوبی به اتوبان‌های مهم غربی تهران دارد. برای افرادی که قصد استفاده از حمل و نقل عمومی را دارند نیز می‌توان گفت که محدوده خوبی است و با نزدیکی به ایستگاه‌های مترو چیتگر یا وردآورد و دیگر وسائل حمل و نقل عمومی شرایط را برای ساکنین این محل تسهیل کرده است.

دیگر مزیت مهم محدوده چیتگر برج‌ها و آپارتمان‌های نوساز این محدوده است که امکانات خوبی را برای ساکنین این برج‌ها فراهم می‌کند. همچنین مصالح مورد استفاده در این ساختمان‌ها به حدی عالی و باکیفیت هستند که جلوه ساختمان را دوچندان می‌کند و از دیگر عوامل ترغیب افراد برای اسکان در این  املاک به‌شمار می‌روند.

معایب زندگی در منطقه ۲۲

در کنار مزایای منطقه ۲۲ تعدادی از نکات منفی آن را نیز با شما عزیزان مرور می‌کنیم. چیتگر در سال‌های اخیر به‌دلیل ساخت‌و‌سازهای اخیر و ساخت دریاچه خلیج فارس (چیتگر) جمعیت زیادی را به خود جذب کرده است. بنابراین در محله‌هاای اطراف دریاچه چیتگر می‌تواند کمی شلوغ باشد و اگر از آن دسته‌افرادی هستید که جمعیت مردم اذیتتان می‌کند باید بگوییم که این محله مناسب شما نیست.

از طرفی دیگر، علیرغم آبادانی این محلات در سال‌های اخیر، هنوز بلوغ لازم را ندارد و ممکن است در دسترسی به مراکز رفاهی، گردشگری و تفریحی مقداری دچار مشکل شوید اما اگر خودروی شخصی دارید می‌توانید آن را جبران کنید.

پتانسیل منطقه ۲۲ در آینده

باتوجه به نرخ افزایش جمعیت در چیتگر و اوج گرفتن ساخت‌و‌ساز در این محدوده، آینده‌ای درخشان برای این محدوده پیشبینی می‌شود. چراکه در چند سال آینده امکان ایجاد مراکز تفریحی و پاساژهای خرید متعددی مانند ایران‌مال وجود دارد. این فعالیت‌ها می‌تواند در افزایش جمعیت و درصدد آن سودآوری برای صاحبان موثر باشد. بنابراین اگر قصد سرمایه‌گذاری در این منطقه را دارید باید به جرئت گفت که این منطقه یک فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری می‌باشد. در ادامه به یکی از بهترین و معتبرترین پروژه‌های پیش‌فروش در منطقه ۲۲ اشاره خواهیم کرد.

پروژه تریتیوم VIP

جدول اقساط پروژه تریتیوم VIP

پروژه تریتیومvip از سری برج ها و پروژه های شرکت نیکان سازه میباشد که در منطقه۲۲ بسیار شناخته شده میباشند این پروژه که زمین آن متعلق به تعاونی مسکن شماره ۲ سازمان مالیاتی و دارایی میباشد طی قراردادی ساخت پروژه را به شرکت نیکان سازه واگذار نموده است.
این پروژه در قلب شهرک گلستان تقاطع بلوار گلها و هوانیروز خیابان بیگدلی قراردارد.  دسترسی بسیار خوب به بزرگراه های آزادگان-خرازی و میدان های المپیک دارد و در نزدیکی بلوار های اصلی و مهم چون بلوار امیرکبیر ، هوانیروز از حسن های لوکیشن پروژه میباشد.
پروژه تریتیوم vip از جمله پروژه هایی می باشد که در اتوبان خرازی و شهرک راه آهن واقع شده است، از سوی دیگر این پروژه در انتهای تقاطع بلوار گلها و هوانیرو واقع شده است. پیش خرید پروژه تریتیوم vip آغاز شده است و شما میتوانید برای خرید امتیاز این پروژه اقدام کنید.

این منطقه از جمله نواحی میباشد که تمامی ساکنین آن و سازه های آن به صورت ویلایی می باشد و خانه های آن دارای متراژ های ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری می باشد. از این رو می باشد که پروژه تریتیوم vip از جمله پروژه هایی می باشد که برای خرید و سرمایه گذاری بسیار مناسب است.

پروژه تریتیوم ۴

واحدهای پروژه تریتیوم ۴ همانند پروژه های قبلی شرکت نیکان سازه سدید بصورت قیمت قطعی با طبقه واحد مشخص و تعهد تحویل و سند واگذار خواهد گردید. شرایط پرداخت این واحد ها ۳۰ درصد نقد ۶۰ % اقساط ۵% تحویل ۵% سند می باشد.
پروژه تریتیوم ۴ متعلق به شرکت نیکان سازه سدید میباشد. این شرکت پس از موفقیت در پروژه های تریتیوم ۱، تریتیوم ۲ و تریتیوم ۳ در منطقه ۲۲ اقدام به شروع پروژه تریتیوم ۴ نموده است. از این رو می باشد که پیش خرید پروژه تریتیوم ۴ و خرید امتیاز پروژه تریتیوم ۴ آغاز شده است.

این پروژه در غرب دریاچه چیتگر شهرک مدرن مروارید شهر واقع شده است. شرکت نیکان سازه سدید که پروژه های خود را با کیفیت بسیار بالا ساخته و برج های تریتیوم جزو برج های لوکس و برج های شخصی ساز منطقه ۲۲ هستند. پروژه تریتیوم ۴ در حال اجرای فندانسیون میباشد. پروژه تریتیوم ۴ از پروژه هایی میباشد که در حال اجرا می باشد و از سوی دیگر برای پیش خرید پروژه تریتیوم ۴ باید هزینه بسیاری را پرداخت کنید.

پروژه تریتیوم 4 | املاک منطقه 22 | املاک اطلس 22

این پروژه‌ها به‌‌عنوان بهترین پروژه‌های منطقه ۲۲ شناخته می‌شوند که آینده خوبی برای آن‌ها تخمین زده می‌شود. می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین املاک اطلس ۲۲ تماس بگیرید و اطلاعات دقیق خرید هریک را بایکدیگر مقایسه نمایید. این مجموعه از جمله مجموعه های فعالی می باشد که در منطقه ۲۲ تهران در حال فعالیت می باشد و برای خرید امتیاز پروژه های منطقه ۲۲ می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.